[SGW] SGW Ede wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

Re: SGW Ede wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:49

jipje_niekje schreef:
@sjimmy: Ik had nr 148

9 stuks! Eentje dat je uit het waterkomt die ik zelf erg gaaf vind.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:55

Reeskees, volgens mij heb ik jouw ook nog gezien. Ik ging weg van de dressuur en jij zou net gaan springen/crossen. Kan dat?

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:19

Hier meldt zich een tevreden crosskip!

Gisteren lekker op tijd vertrokken naar Ede. Cross gelopen die inderdaad in het kabouterland thuis zou kunnen horen. Daarna verschillende mensen ontmoet die mij herkenden uit mijn crosstijd met Beau, dus was best gezellig. Dressuur ging redelijk, ben wel tevreden had geloof ik 183 punten. Het kan beter, maar dan moet ik ook wat beter oefenen... Haha!
Springen had ik helaas een balkje, 1e van de dubbel, we waren het ritme kwijt en kwamen in draf in.
Kon de knol ook niets aan doen.... Dus wel tevreden.
In de cross heerlijk gereden. Today twijfelde nergens en begint het spelletje te snappen... Haha!
Had alleen een stopje op 10 A, ik reed te twijfelend. 2e keer ging super.
Water was nergens een probleem dus helemaal blij.

DA was ook 2x goed. Idd raar dat je na de cross alleen maar de hartslag hoefde te controleren.
Later paardje netjes onder de slang gezet en lekker in de wagen.

Ondertussen Sims nog gemeet... Doei! en Rowo op het water gezien... Zag er goed uit!

Tja en verder vind ik het jammer dat zo'n mooie locatie qua cross zo achteruit gaat. Eerder stond er best wat in Ede, maar nu? Hoorde van Rob dat de 1, 2 en 3 ster ook heel licht gebouwd waren. Daarom waren er ook zoveel starts geweest omdat iedereen daar hun kwalificatie wil halen. Niet echt een fijne ontwikkeling... ben benieuwd hoe dat aangepakt wordt.

Iedereen die ook nog fijn gereden heeft en prijs had...Van harte Go jij! Go jij!
Mensen bij wie het wat minder ging.... Volgende keer beter...

Weet iemand misschien nog uitslagen van de B? Kan op internet niets vinden. Ben benieuwd hoe ik uiteindelijk geeindigd ben. (clubgenootje zou mijn coupon ed meenemen, maar die zie ik donderdag pas....)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:22

Nou, ik ben ook terug van de oefencross, en...helemaal foutloos, daarbij heb ik nog wat mensen het water ingelokt Lachen:P
Alleen kon ik er eerst niet in, er stonden pony's voor, maargoed, was super tevreden voor zo'n echte cross! Haha!
Enne Amber_ was ook foutloos en tevens de 1e prijs met Fjordy Haha!
Het ging op stijl...tja, zo netjes springen wij niet, tenminste ik bedoel af en toe beetje lomp. Tong uitsteken
Maar al met al ben ik super tevreden! Vergeleken met andere pony's..
Er was 1 jongen die zei: " Iel, die crosst met een Tinker.." en bij de waterbak kwam ik hem voorbij en heb hem zelf meegenomen...pff...flauw zeg...Tong uitsteken

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:56

Die foto's méén ik weet wel waar ik aan begonnen ben. Ik vind het heel leuk, maar ik ben echt uren bezig met uitzoeken en uploaden. Van gisteren heb ik er 1175. De PC is nu al 3.5 uur aan het verkleinen. Ik hoop ze eind van de middag wel online te hebben.

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:01

Er zijn foto's gemaakt van zowiezo alle pony's in de oefencross door een particulier en de site waar ze op komen te staan is: karinsfotos.mijnalbums.nl (eventjes gevraagd aan de fotograaf! Haha! ) er waren meer fotograven hoor! (Wie weet welke allemaal? Vork ) heeft er verder van bokt nog iemand foto's gemaakt van de oefencross? (mijn zusje deed mee: nummer 38) Knipoog

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:26

Ik was nummer 8 Haha!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:41

@sjimmie....heb je mij toevallig ook erop staan van de vrijdag m-pa nr 16?...ik wil zo graag een foto van het water.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:42

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 15:03

Ik heb weer een hoop goede verslagen gelezen OK dan! .

Helaas ook de mening dat Ede te veel in nivo daalt. De eerste jaren dat Gert Lozeman nog bouwde stond er een echte cross. Vooral die haag met de greppel ervoor vond ik erg gaaf springen en dan vlak daarna de ierse wal op.

Ik hoop dat het volgend jaar meer aan de maat staat en dan ook graag de route van jaren terug Clown . Het was vorig jaar imo al de lichtste cross van het seizoen en ik denk dit jaar weer. W'werf en Gorssel waren iig zwaarder en dat zijn toch de makkelijkere crossen in een seizoen.

Het water stond idd te hoog, maar dat kan ook niet anders na al die regen. Ben wel benieuwd wie de TA en crossbouwbegeleider waren.

Madelene, in dit topic ook nog een foto van jou in het water.
viewtopic.php?f=176&t=800830&p=27652926&hilit=#p27652926

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 15:28

Met dank aan Sjimmy van mij ook mooie foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Echt hele goede foto's op een mooi moment!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 15:33

Simmie, je paard is wel erg enthousiast zo te zien.
Op die 2de foto zie je het water er van af lopen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 15:40

zijn er toevallig ook nog foto's van zaterdag en dan nr. 60??(B paarden)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 15:41

Gelukkig wel Roos; ze vind water echt geweldig! Ondanks dat het erg diep was, raakte ze daar niet van onder de indruk.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 15:52

Mooie foto's Sjimmie! *LOL*
Op mijn hoofd na dan..Tong uitsteken

Afbeelding
Afbeelding

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:12

EG, Madelene, Rowo en andere prijswinnaars: Gefeliciteerd!!
Lielle, Balen dat Laquinta je zo liet zitten zeg!

Ik ben vrijdag nog wel even gaan kijken bij de L cross, ook ik vond het kabouterig. Alleen de eerste insprong voor het L zou evt een beetje lastig kunnen zijn. Baalde natuurlijk ontzettend dat ik niet kon rijden!

Nickeltje: Sorry dat we je in de weg liepen zeg! Er was al zeker tien minuten niemand langs geweest en ik zei net tegen Frank: "waar zou marije blijven?" toen ik je hoorde roepen... Clown

Sjimmy: Mooie foto's zeg!

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:16

Marloesjuh, mijn dochter was nr. 217. Toen zij aan het losrijden was voor de dressuur had jij volgens mijn lijst de cross ingemoeten, dus kwam even gaan kijken, maar je was aan het losspringen voor het springparcours, dus heb je maar niet gestoord.
Sjimmie, je foto's zijn echt goed gelukt, ben nieuwsgierig naar de grotere versie vwb mijn dochter, maar hij pakt ze alleen jammer genoeg niet bij het aanklikken (vanaf IMG_4488 doet ie t niet meer), dus kan de grotere versie niet zien Scheve mond

Bo0wiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:20

heeii..Haha!
Ik kom net terug van de oefencross paarden in ede..Haha!
Ging wel lekker voor de eerste keer..Haha! Had 1 weigering op hindernis 5 maar dat was me eigen schuld 2de keer sprong ze hem super..Haha! En ik had een weigering op de waterbak maar dat wist ik al dat dat ging gebeuren maar daarna ging alles super ze sprong daarna wel zo de waterbak in...Haha! Ik was startnummer 123
Weet iemand de website waar de foto's op komen te staan..?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:24

Leuke foto's sjimmy.

Ff de leuksten van mij. Wat me opvalt is dat ie een onwijs dun nekkie heeft gekregen Verward

Afbeelding

Afbeelding

T blijft wat eng... *jump*
Afbeelding

Echt overal heeft ie zijn oren naar voren... echt schattig.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:25

Whaha,hij heeft er zin in Clown

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:29

heb ook net de oefencross gereden was ook super tevreden ook een weigering op 5 trouwens maar helamal mijn eigen schuld daarnsprong hij hem ook super zoals alles eigenlijk!
Iemand trouwens enig idee of er op de oefencross foto's zijn gemaakt ??

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:24

Er zijn foto's gemaakt, maar heb geen idee waar die geplaatst zijn...Boos! Ik heb wel een DvD besteld bij Filmloop! Haha! Omdat het helemaal foutloos ging, en dat wou ik wel op DvD, ik wil mijn eerste oefencross wel op video! Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:26

_San_

Ik vond het wel handig dat het dit jaar wat simpeler stond, mooi voor mijn debuut in het L Knipoog Welke hindernissen waren wel L waardig?? Tong uitsteken

MelanieB

Haha, mijn kop op foto's Huilen van het lachen ik ben die helemaal roze die herken je wel Tong uitsteken