Ook een sgw paard moet los door het lijf bewegen, maar je hoeft niet de spectaculaire bewegingen te verwachten die een echt dressuurpaard wel heeft.
Citaat:Een S.G.W. paard dat aan de teugel is, zich in evenwicht en regelmatig in de drie gangen met hun onderscheiden tempi beweegt en zonder spanningen overgangen kan maken, zou cijfers van 7 en daarboven moeten krijgen.
Hier gaat het om, en een paard kan nooit correct aan de teugel gaan als hij niet los door het lijf is.

ben blij dat ik net bijgelezen ben. Heb idd nog e.e.a. te melden
) met 215 pt
Daar baalde ik al van, was echt niet nodig geweest. Weet ook niet echt wat er fout ging want t ging echt heel lekker...
De punt en picknicktafel gingen goed, coffin met n beetje extra aandacht ook 

maar ik weet bijna zeker dat ik dus gewoon meer had moeten rijden.... Baalde echt als n stekker want verder ging t dus echt super! Maarja, dus 1 weigering en wat tijdfouten... Dus ergens achteraan geëindigd.
. Mijn ouders waren voor de verandering ook n keer mee en mijn vader heeft dus toevallig alles gefilmd. Best wel n filmpje voor funniest home video! Ns kijken of ik m online krijg... Maar mijn benen komen dus echt gewoon boven t zadel uit
Ik heb de cross dus ook gewoon uit gereden, maar m'n vader is me wel nog achterna gerend omdat die dacht dat ik ergens met m'n hoofd tegenaan was geknald en hij was bang dat ik in de bosjes er alsnog vanaf zou kukelen.... (lief hé). Resultaat was dus toch nog een foutlozen cross met wel wat tijdfouten, ben toch zo'n 30 sec. bij de DA geweest