Ik zal ook nog maar even een kort verslagje maken:
We kwamen netjes op tijd aan dus ik heb eerst maar eens de cross gelopen. Vond het er behoorlijk pittig uitzien voor de B, maar heb wel aardig wat vertrouwen in Nika dus hoopte maar dat ze me ook vandaag weer zou helpen!
Eerst maar eens kijken wat we van de dressuur zouden bakken! Nou niks dus
, voor mijn doen ging het nog aardig, ok ze liep niet rond ofzo, maar ook niet zo mega hoog met haar hoofd dat ik niet meer voor mij kon kijken. Ik heb de proef dus gewoon zoveel mogelijk op de bordjes proberen te doen. Resultaat was 140 punten met -2 maar ik zou niet weten wat ik fout had gedaan. Zoals ik bij voorbaat al wist stond ik natuurlijk laatste. Maar heb ook niet meer zoveel zin om me daarover druk te maken. Ik weet het van te voren eigenlijk altijd al of er moet een wonder gebeuren in een keer.
Toen even lekker uitgerust en springparcours eens bekeken. Daarna maar eens gaan opzadelen voor het springen, met losspringen was ze niet erg fijn, beetje teveel terug en dat is niets voor haar. Maar ik kwam in de ring en alles was weer goed. Een heel fijn foutloos rondje. Dus door naar de DA en ook daar was alles goed. Behalve dat ze geen zin had om te blijven staan
. Na heel lang te hebben gewacht (voor mijn gevoel dan) mochten we dan toch van start. 1 + 2 heel fijn, 3 zag ik tegen de bocht op maar deze ging goed, alleen ze sprong heel hoog en ver over 3 heen, dus ik had geen fijne landing in het mulle zand. Ze was helemaal overdonderd en bij 4 dus even het vertrouwen kwijt en een stop. Rustig weer verder gegaan, hoorde daar allemaal mensen schreewen volgens mij ook Ibonn dan. 5 + 6 goed gingen fijn, 7 zag ik wel tegenop, maar wou toch gewoon rechtdoor, maar Nika wou vooral niet de heggen aanraken dus ik werd gelanceerd. Na 7 dus weer alles bij elkaar geraapt. Toen op 10 nog een stop op de eerste om onverklaarbare reden, daarna was er niks aan de hand. En op de gastank ging ze staan, waarom weet ik niet. Daarna gewoon weer verder gereden en nog wel uitgereden dus. Al met al een beetje een raar dagje. Na 3 was ze misschien een beetje het vertrouwen kwijt ofzo, maar de dingen die moeilijk waren deed ze zo en wat makkelijk was ging ze wel voor staan. Nou ja, op naar Ede!
Voor alle prijswinnaars: Gefeliciteerd
En ook degene met een fijne dag gefeliciteerd