Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marloesjuh heb ik niet gezien denk ik...

, Chaam-gangers melden!
!
!!
! Maar op naar Etten-Leur he
!!
!
! Uiteindelijk met dressuur nog wel 187, tsja blijft een jurysport
!!
! Ook nog even het springparcours gekeken maar dat was nog steeds hetzelfde als gistere!
!! Dus een tik en toen helaas een balk maar verder echt super!!
! Even gekletst en toen richting het begin van de cross! Daar 4 keer gesprongen en toen nog 1 minuut en naar de startbox! Ja hoor het aftellen begon 5,4,3,2,1, start.. en daar gingen we lekker galopje naar 1! Hij keek even maar sprong goed! 2 ging goed, 3 en 4 ook, op 5 (wat ik dacht gaat zo) keektie.. stond stil en sprong alsnog!! 6,7 en 8 gingen goed en toen 9.. Ik kom aanrijden en Joery ziet takken aan de zijkant liggen is afgeleid en komt scheef op de sprong, stopt.. ok, opnieuw aangereden netjes, stopt weer en lig op zijn nek.. Nou ik kwaad en nog een keer extra been + een tik en stopt weer.. ik kijk die hindernisjury aan en ben er gewoon omheen gereden, ik dacht ik kan hier nog wel 10x proberen dit gaat écht niet lukken.. nou 10a en b ging goed! De waterbak, kom aanrijden en water is nooit een probleem en hier staatie stil.. hoor ik papa roepen rij nog maar een keer aan, dus ik nog een keer opnieuw en nog niet.. toen is er iemand mee in gelopen en gingtie erg twijfelachtig maar verder netjes er door.. verder naar 11.. hij komt heel slingerig aan wil er rechts langs maar had hem er gelukkig nog goed voor en ging alsnog! 12 ging super en 13, was ik een beetje bang voor, maar ging heel goed!! Dus verder een stuk met allemaal heuvels op naar de een na laatste, kom daar aanrijden: hoor ik via de luidspreker dat de omroeper daar staat! Dus kom aanrijden netjes nog tempo.. En zo uit het niets stopte Joery.. zegt die omroeper ook zo mooi voor de hindernis: 'Het gaat allemaal erg solide en gecontroleerd, hij weigert.. zonder een enkel teken weigert hij.' Dus rij ik opnieuw aan en doet hij het wel. En de laatste ging ook goed!
!! Daarna nog lekker een tijd uitgestapt!
!!
!
Het enige wat ik niet snap, is dat je door mocht rijden zonder de hindernis te springen, je startte toch geen terreinrit
!
! Ja, dat snap ik achteraf ook niet goed, maar er is niks omgeroepen dus ben gewoon doorgereden!! Nee, gewoon B-Pony's! 

), en de rest die fijn gereden heeft gefeliciteerd!!!
Ollie heeft ook gewonnen!!!
). We hebben de laatste tijd veel getraind op controle dus toen ik wat groot over 5 kwam wilde ik hem even sluiten, stond-ie meteen bijna stil! Dus ik: "Braaaaaaaaaf!" en weer verder gereden. Van de schrik had ik een blubberafstand op 6 maar daar redde Ollie me mooi. Verder weer fijn, dus foutloos gesprongen. Cross ging ook fijn, had alleen een misafstand op 7 (bankje) en een rotsprong op 9 (laars??). Van 9 was ook een foto gemaakt, we hingen bijna in het gedeelte wat weer omhoog liep, was best eng maar ging gelukkig goed. Het water ingesprongen voor de allereerste keer, even kijken maar verder braaf. Afsprong ging goed alleen zat ik een beetje slecht. 3 sec binnen de optimale tijd binnen dus helemaal foutloos. En uiteindelijk gewonnen dus! Het leuke was dat nr 2 en 3 ook van onze vereniging waren, dus met drie op het podium!
Zie dat Lielle me net voor is.....