Wist ik niet, was net voor mijn tijd

Mijn broertje moet even rap herstellen wil hij nog mee doen in de oefencross!
Hij heeft gisteren met de training zijn been zwaar gekneust toen Cindy opeens omsprong, en hem tegen een dikke boom parkeerde..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Zaterdag heb ik startnr. 42 in de M-paarden! Ik moet om 13.12 springen en 13.32 de cross in.
verheug me echt al op aankomend weekend!
normaal maakt me dat niet zoveel uit, maar nu is t wel een heel eind rijden.... Dus als er nog iemand mee wil vanuit Limburg
? floor01 schreef:wat biedt je?
Scum schreef:Ik zou er niet in trappen Suus. Floor is een watje. Die wil niet vroeg opstaan...
Wanneer ga je nou eens B starten?
MirjamN schreef:Gezellig hier! Ik kom voor het eerst kijken in Vrouwenpolder... welke cross hindernis kunnen jullie me aanraden om bij te gaan kijken, als zijnde spectaculairst of spannendst?
Als ik het zo lees krijg ik helemaal zin om ook eens mee te doen! Maar eerst springles denk ik...

MirjamN schreef:Miss Jumpy: wat een stoer stel zijn jullie... heb eens even (na ja, even, even langer) in je profiel gekeken...
erleyne schreef:Ik kom even binnenvallenMijn man heeft besloten op zaterdag zijn fotokunsten weer eens te gaan oefenen op de waterbak ( en eventueel wat andere hindernissen die kwa licht goed staan ). Dus als jullie foto's willen? We zijn er vanaf een uur of éen, eerst onze eigen paardjes verzorgen
ik zou er eerst ook zitten maar wij gaan foto's maken. dus vandaar..ArianneF schreef:waarschijnlijk komen er op de site als het meezit van elke deelnemer op z'n minst 2 foto's. dus die kunnen jullie ook krijgen.
ArianneF schreef:waarschijnlijk komen er op de site als het meezit van elke deelnemer op z'n minst 2 foto's. dus die kunnen jullie ook krijgen.
@ casper: mijn moeder zit op zaterdag bij de waterbakik zou er eerst ook zitten maar wij gaan foto's maken. dus vandaar..
ik heb weer een gewijzigde startlijst, 'k ga hem zo online zetten
ik ben Marieke Schnebeli zie je vast wel op de lijst staan
ze blijven maar wijzigen
)