Over die collage, Loes_joery maakt de collage, ik denk dat Biem gewoon de laatste versie heeft gebruikt, maar Loes past de collage vast nog wel een keer aan!
@Biem, Ok, dan gaat het vast wel goed komen @BT, was er voor die foto's ook een bepaalde opdracht, of maakt het niet uit wat voor foto's je kon sturen?(behalve dan dat het onderwerp paarden is) @JJ, hopelijk valt het mee met Kripton
Laatst bijgewerkt door reeskees op 09-01-07 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt
BT: Die laatste foto is heel mooi! Als Laros toe is aan de Z schakel ik je wel een x in
Misschien heeft Kripton wel gewoon zijn banden verrekt en omdat hij ietsje ouder is hersteld hij minder snel. Na verhalen zoals bij Spirit en Sambal ben ik altijd een beetje bang
JJ, sterkte met Kripton! PC, Skisokken, heel veel lekkere dikke skisokken! Marloes, Welkom! Altos, Wat goed zeg, dat je parcours zo lekker ging. Rowo, Brave driejarige!
Sorry als ik verder nog iemand vergeten ben, ´t is ook zo veel ineens!
Net terug van dressuurles. Ik schrok een beetje toen ik op stal kwam want Ollie had zich vandaag geraakt op de wei, op een heel irritant plekje nl precies aan de binnenkant op zijn pees. Toch maar gaan rijden want het was niet overdreven dik ofzo. Even een paar stappen dacht ik een heel kleine onregelmatigheid te voelen maar daarna niet meer. Mijn instructeur zag er ook niets meer aan. Ollie deed super zijn best. Een beetje overijverig maar dat vind ik wel fijn. Echt heerlijk als alle knoppen het ineens super doen en dan zo´n showende (dressuur) bok onder je kont!
Toen ik thuis kwam zijn beentje goed gekoeld en nu maar afwachten hoe het morgen is!
Ow ja, en ik ga toch naar Basel.... Echt leuk is het niet, lange dagen en Basel is niet zo spannend. Moet daar samen met baas een aantal programmeurs erg direct aan gaan sturen omdat ze het maar niet willen snappen!
Ik ben er net weer! Had Remember van te voren ff gereden in een manege hier dichtbij. Ging heel braaf. Toen snel mijn witte rijbroek aantrekken en hup na de andere manege voor de onderlinge dressuur wedstrijdje. Ging redelijk braaf. Hij is alleen vreselijk actief, ziet alles. Geeft niet. Hij heeft ook geen schuld. Ben verder super tevreden. Heb alleen wel ontzettend hoofdpijn. (misschien toch te vroeg al gaan rijden????) Ga zo maar lekker na bed. Heb donderdag ook onderlinge, maar dan springen. Moet nog wel ff bekijken of ik wel mee doe. Gaan er hier nog meer zondag na Heeten?? Is springen. Welterusten iedereen!!