[SGW] Verslagen Indoor SGW Wanroy 6/7 januari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: Verslagen Indoor SGW Wanroy 6/7 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:47

Haha echt een sexy val Nickeltje!

Het meisje op de eerste foto is Jeneska Ekkelenkamp, dochter van die parcours bouwer. Ze komt hier uit de buurt.

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:09

Ja die regeltjes van wanroij waren nou niet echts uper, ik zou volgens de jury langs 8a zijn gereden, nou hij kroop erover heen dus tussen de vlaggen dorr, maar ja. Een weigering op 8b kan ik nog mee leven maar met diskwalificatie nou nee. Iedereen zei tegen mij dat eerste paddestoel goed was, dus ik had eigenlijk 1 weigering moeten krijgen. Of ook weer niet want had 8b alternatief gereden, maar dat mocht blijkbaar dus niet, net als bij Margo. Maar ja niets meer aan te doen, ben ook maar niet gaan protesteren, want het is toch mijn woord tegen het woord van de jury Boos!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:13

ik heb er veel 8a en dan (al dan niet met weigering) alt 8b zien rijden, en heb er niemand op uitgesloten horen worden Verward

Idem met 11a en dan een schuine lijn naar de punt 11b

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:42

ik heb geen problemen gehad met al die regeltjes die ik ook niet heb horen omroepen. Wel heeft iedereen balken zien vallen die niet aangerekend werden het kan een onderbalk geweest zijn maar dat weet ik niet.
Ook vondt ik de tijd erg krap staan, de jury zei ook dat als je de tijd wilde halen je helemaal plat moest.

In de b-pony's was de tijd niet zo scherp daar was ik foutloos met alternatief op 16 en 21 en daarmee heb ik gewonnen Haha! de allereerste cross in haar leven en dan winnen Tong uitsteken

In de m-pony's ging het super alleen kwam hij helemaal terug op de fontein bij 21 dus meteen doorgereden naar alternatief maar wel een weigering. ik had wel een super gevoel voor de eerste keer in de m. nu ben ik 5e geworden . Hij is ook meer geschikt voor het buitenseizoen.

Go jij! Go jij! alle prijswinnaars gefeliciteerd en de rest volgende keer beter.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:45

Ik was binnen de tijd (enige in het L paarden) en vond het te doen. Je moest wel goed blijven galopperen en korte bochten draaien, maar plat erop was niet nodig. Er werd tegen mij eigenlijk vooral gezegd dat het er helemaal niet zo snel uit zag Haha!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:48

ach het is me ook maar gezegd. ik heb ook niet achtelijk hard gecrosst maar wel goed hard gegalopeerd
en nog buiten de tijd 11 sec niet veel met een onophoud maar toch dat was in de m-pony's de paarden moesten nog harder

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:58

Lielle schreef:
Ik was binnen de tijd (enige in het L paarden) en vond het te doen. Je moest wel goed blijven galopperen en korte bochten draaien, maar plat erop was niet nodig. Er werd tegen mij eigenlijk vooral gezegd dat het er helemaal niet zo snel uit zag Haha!

Jij reed gewoon super economisch Haha!

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:24

@milou123 Zou je mij ook de foto willen doorsturen op yvi40@hotmail.com Ik was nummer 78 Haha! zag het in je lijstje erbij staan. Echt leuk dat er toch nog iemand fotos gemaakt heeft Haha!
Voorgaande jaren hadden ze altijd fotograaf ingehuurd maar nu schijnbaar dus niet.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:59

Vera; heel knap hoor. Dat beloofd wat voor het buitenseizoen Knipoog

NicoleRomeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:29

hallo,

Ik heb ook weer meegedaan dit jaar in Z pony's alleen vond ik het dit jaar wel een beetje flut! Dat komt door het volgende:
Toen ik aan het losrijden was tijdens voor de dressuur, zagen we al geen 20x60mtr baan liggen. Toen is mijn moeder naar het secretariaat gegaan en heeft ernaar gevraagd. Ik moest dus in een 20x40mtr baan rijden, ik kon nog kiezen uit: de Z-proef in de kleine baan proppen of de M proef rijden. Ik heb toen de M proef gekozen omdat ik dat normaal ook moet rijden. Nou, ik had er geen problemen mee, maar mijn moeder maakt het altijd erger dan dat het is:P Na de dressuur was ik 2e.
Toen het springen: Dat ging wel goed. Na het springen kwam de uitslag. Ik stond als Z-pony tussen de M-pony's omdat dat in handicap was. Hadden ze er dus niet aan gedacht dat een Z pony hoeger moet en harder:S. Voor die dag hebben we dat maar even zo gelaten, omdat we allemaal moe waren.
De volgende dag:
We waren er al wat eerder heen gegaan om de cross nog even te kijken. We waren daarna naar het secretariaat gegaan omdat het ons nog steeds niet duidelijk was. Eerst ging ik erheen om te vragen welke tijd ik nou moest rijden. Ik moest dus gewoon de Z tijd rijden (logisch maarja). Even later vroeg mijn moeder aan mij wanneer ik nou moest crossen, tussen de M pony's of op de Z pony's tijd. Na een hoop gedoe, kon ik dus kiezen uit òf de M cross rijden op de Z tijd òf pas om 5uur rijden voor de M paarden en dan de rest van de M pony's 2 uur laten wachten op de uitslag. Ik heb dus gekozen om na de M pony's te rijden omdat ik de rest van de deelnemers niet wou laten wachten. Toen ben ik dus als laatste van de M pony's gestart en op de tijd van de Z pony's. Ik was wel foutloos maar was 4 tellen te langzaam. Ik had net 1,6 strafpunt dus. Maar ik vond dat Lonneke het verdiend heeft!

Sorry voor het lange verhaal, maar zo ging mijn weekend!

Groeten Nicole

NicoleRomeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:31

uiteindelijk was ik nog 2e op 1,6 strafpunt na op de nummer 1 Lonneke Klein Willink! Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:34

Nou toch goed gereden hoor. Lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 12:59

Super hoor Nicole! Maar wat een gedoe zeg

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:48

idd wat een gedoe..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:56

Wat een gedoe!!! Wel nog netjes gereden!!

NicoleRomeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:41

ja, wij vonden dat ook! maar we hebben het overleeft!:P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:26

Gefeliciteerd Nicole! Vind het wel slordig van de organisatie zeg...

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 11:56

@NicoleRomeo was hij die kleine scheurpiloot? die bij dat brug geval heel moeilijk ofja..zag er eng uit af kwam???? Ik heb namelijk een filmpje gemaakt van 1 iemand.

NicoleRomeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:13

peaches schreef:
@NicoleRomeo was hij die kleine scheurpiloot? die bij dat brug geval heel moeilijk ofja..zag er eng uit af kwam???? Ik heb namelijk een filmpje gemaakt van 1 iemand.

ja dat was ik Tong uitsteken Ik moest wel zo hard rijden anders haalde ik de tijd niet! Van wie heb jij dat filmpje gemaakt dan?

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 10:16

ja ik denk van jou...maar kan geen filmpjes op internet zetten want dan moeten ze eerst omgezet worden en dat kan ik niet...

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 10:31

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 18:28

Afbeelding
peaches: dit ben ik iig Tong uitsteken

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:12

nog een wazerige