Scum schreef:Ontzetted balen MJ. Dat is vast niet wat je je van een kampioenschap had voorgesteld.![]()
Kan het niet zo zijn dat jullie een tijdelijke dip hebben? Bitwise heeft dat een tijdje geleden ook met springen gehad. Hij heeft flink geinvesteerd in springelessen en toen is het binnen een paar weken weer helemaal goed gekomen.
En idd, Os mag je wel een beetje helpen. Zeker op die bosuitsprong. Een open veld in springen is goed te doen. Online had daar ook een beetje problemen op, maar dat kwam omdat de M hindernis ernaast stond, en hij had zich bedacht dat hij die eigenlijk wilde springen.
Pleun heeft het goed gezegd. 1 dag flink balen en dan proberen aan een oplossing te werken
Nou, eigenlijk gaat het op de les (spring en cross) veel beter. Op de springles rij ik wel in normaal tempo en we staan zelden stil. Crosslessen gingen dit jaar over het algemeen ook heel fijn. Ik heb alleen een keer in moordrecht gehad dat Os ook opeens niet meer over de trakhener wilde en zijn kop naar beneden douwde. Koste toen ook wel veel moeite om hem er weer over te krijgen.
Dus ik vraag me af of het toch iets is met wedstrijden en wedstrijdspanning, en dat Os mij misschien niet voldoende vertrouwd..?

).

!