Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..
! jentel schreef:Henrieke schreef:Trouwens.. voor de B heb je een F5a proef, voor de L moet je de F8a proef rijden.
hoe weet je dat? is dat zeker?

xxitsmexx schreef:alleen boomstammen.. of zitten er nog meerdere leuke hindernisjes tussen.. nouja wat het ook is ik doe zeker mee maar ik hou wel van een beetje actie en hoogte vink wel laag maarja maakt niet uit...moet toch een keer een crossje rijden he:P is trouwens wel me 1e cross
gaat het trouwens door bos of op open veld?
jentel schreef:ik zal je vertellen, ik had me eerst opgegeven om 50 cm te springen![]()
Maar mandy (dochter) zei.. mama dat kun je toch niet maken, jij met een paard en wij met pony's!
Ze had wel gelijk en toen ik die 50 cm zag moest ik eigenlijk ook erg hard lachen...
dusssss... het word 70 cm en de lange cross!![]()
En noekiejj@ jij doet samen met mandy de cross op 50 cm, denk dat dat voor romy voldoende is..
.
LadyF schreef:xxitsmexx schreef:alleen boomstammen.. of zitten er nog meerdere leuke hindernisjes tussen.. nouja wat het ook is ik doe zeker mee maar ik hou wel van een beetje actie en hoogte vink wel laag maarja maakt niet uit...moet toch een keer een crossje rijden he:P is trouwens wel me 1e cross
gaat het trouwens door bos of op open veld?
Als het je eerste cross is dan is het toch alleen maar goed dat het een beetje simpel gehouden word?
xxitsmexx schreef:maar is het zeker dat B dressuur een F5a proef moeten rijden?
.
xxitsmexx schreef:heb er vet zin in..ik moet wel zo'n anderhalf uur rijden voordat ik er ben maarja moet er iets voor over hebben

_Catlover_ schreef:Meestal moeten de manege paarden zo vroeg
De eigen paarden altijd iets later..maar veel later ook weer niet!
xxitsmexx schreef:nouja al sta ik om 8 uur dan bel ik ze wel ff of het niet iets later kan haha

callippo schreef:oei, om 8 uur al starten?
Ik moet ook minstens 1,5 uur rijden. Gelukkig wordt die dag de klok een uurtje terug gezet he, dus 8u is dan eigenlijk 9 uur (toch, of is het juist 7uur dan???)
callippo schreef:oei, om 8 uur al starten?
Ik moet ook minstens 1,5 uur rijden. Gelukkig wordt die dag de klok een uurtje terug gezet he, dus 8u is dan eigenlijk 9 uur (toch, of is het juist 7uur dan???)
.