Kimdepim is van een andere Kim

Van Kim Bijlsma

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Met een gekneusde schouder gaan rijden kan volgens mij niet na 1 week al. Doet zoveel pijn dat je geen controle over je paard kan houden. Of ze moet wel heeeeel hard zijn
Nare val; ik hoop dat ze er allebei verder goed van herstellen.
rowo schreef:
deze?
Scum schreef:Als ik die foto zo bekijk dan vraag ik me wel af hoe het gekomen is. Zou het paard hebben willen stoppen en dan toch vanuit stilstand gesprongen zijn? En dan met te weinig impuls omlaag zijn gekomen? Lijkt me ook niet lekker voor de buik van het paard. Iemand die dat gezien heeft?
Scum schreef:Als ik die foto zo bekijk dan vraag ik me wel af hoe het gekomen is. Zou het paard hebben willen stoppen en dan toch vanuit stilstand gesprongen zijn? En dan met te weinig impuls omlaag zijn gekomen? Lijkt me ook niet lekker voor de buik van het paard. Iemand die dat gezien heeft?
_Jitske_ schreef:Scum schreef:Als ik die foto zo bekijk dan vraag ik me wel af hoe het gekomen is. Zou het paard hebben willen stoppen en dan toch vanuit stilstand gesprongen zijn? En dan met te weinig impuls omlaag zijn gekomen? Lijkt me ook niet lekker voor de buik van het paard. Iemand die dat gezien heeft?
Ik heb het gezien
Het leek alsof de ruiter voor de 1e sprong (steilsprong dus) twijfelde of hij de picknicktafel wel of niet zou springen,
hij kwam héél rustig in, veel te rustig om een goede afstand te rijden en dan die picknicktafel te springen,
het paard sprong dus toch, maar had bijna geen tempo meer,
en dat uitte zich zo
rowo schreef:NU het is gegaan kunnen we er wel om lachen, ook al ziet het er erg onprettig uit. Vreemd dat je van te voren nog niet weet wat je gaat doen....