[SGW] SGW Vlietland: Wedstrijdverslagen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: SGW Vlietland: Wedstrijdverslagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:37

Bento1988 schreef:
MJ heb je enig idee hoe het met Karin ging vandaag?

ik heb haar wel een keer aangemoedigd langs de cross, toen sprong ie wel maar leek niet sper te "trekken". Maar ik heb haar verder niet gesproken, dus kan natuurlijk ook dat ze zelf rustig wilde rijden.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:38

Bento; zag het later idd, heb het even ge-edit!

miss_jumpy; Ja, mijn zusje zou meedoen in de oefencross, maar die heeft afgemeld vanmiddag, nadat de grond niet al te geweldig meer was in de cross, was haar 1e oefencross met deze pony, en de 1e oefencross voor deze pony.
En deze pony heeft het niet echt op gladde/natte grond,
dus vandaar leek dat ons geen slim plan Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:41

_Jitske_ schreef:
Bento; zag het later idd, heb het even ge-edit!

miss_jumpy; Ja, mijn zusje zou meedoen in de oefencross, maar die heeft afgemeld vanmiddag, nadat de grond niet al te geweldig meer was in de cross, was haar 1e oefencross met deze pony, en de 1e oefencross voor deze pony.
En deze pony heeft het niet echt op gladde/natte grond,
dus vandaar leek dat ons geen slim plan Knipoog

Dat kan ik me goed voorstellen!
Jij had natuurlijk ook al niet zo'n fijne ervaring. Er hebben best veel afgemeld 's middags, en dat werd wel gesnapt natuurlijk! Haar debuut komt nog wel!

Het plenst hier nu weer trouwens Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga lekker slapen, ben wel een beetje moe....
Mijn vriendje heeft trouwens weer het hele weekend op de fiets hindernislijsten opgehaald, en vandaag zat ie helemaal van top tot teen onder de bagger Bloos!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:45

ik kan het ook wel begrijpen hoor....... spikkelding is ook onderuit gegleden in een bocht........

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:49

De starter deed het best prima trouwens. Nummer omroepen, kijken of hij iemand ziet met dat nummer, zo nee, dan gelijk volgende nummer en doorgaan OK dan!

Lekker vlot doorgaan zo Lachen.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:05

hmm, die website van filmloop kom ik met geen mogelijkheid op? Ik heb toch echt alle mogelijke software op mn comp. (mocht de website flash oid nodig hebben) Iemand een idee?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:08

Hee, de uitslagen staan online op de site Haha!.

Ik heb er 8 minuten en 44 seconden over gedaan en ben niet geklasseerd Haha!. (klopt, bij de water inloop langs de verkeerde kant van het vlaggetje gegaan).

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:37

Nou een beetje laat maar hier alsnog mijn verslag van een super dag gister.
Het weer zat mee, de wedstrijd was goed georganiseerd en mn paardjes deden het ook nog eens super.
Jupiter liep een voor onze doen erg goed in de dressuur. Ik stond vijfde. Springen ging erg slecht. Hij gooide met losspringen al alles eraf en ook in de ring gingen er 3 balken af..... Maar de cross ging weer super. Foutloos en binnen de tijd. Uiteindelijk een 6de plaats en de rabotalenten trophy gewonnen.
Tenda liep voor haar doen niet zo geweldig in de dressuur. Een beetje lauw, sprong in de s in galop en staakte even met achterwaarts. Ik stond toch nog 6de met 191 punten. Springen foutloos en de cross ook foutloos en binnen de tijd. Uiteindelijk goed voor de eerste prijs Go jij! Go jij! . En ook in het M de talenten trophy gewonnen. Geweldig genoten dus!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 22:38

Heee, ze hebben ook de hindernislijsten geplaatst. Kon ik mooi even checken waar ze bij mij de fout in zijn gegaan.
Op de wal (hind 14) hebben ze mij dus 2 weigeringen aangerekend terwijl ik er daar echt maar 1 had! Snap dus nu die 80 strafpunten, want de 2e weigering op dezelfde hindernis is 40 str pnt erbij.
Maar wel balen, die hindernisrechter daar heeft dus behoorlijk zitten slapen op dat moment!

Verder iedereen gefeliciteerd met prijzen en lekkere ritten.
voor de minder lekkere ritten, volgende keer beter.

Marieke: Super Wuppie! Dat belooft wat voor de toekomst.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 06:02

Zo 9 minuten rond, is toch een mooie tijd haha. Jammer dat ik zoveel straf kreeg dat ik mn bij elkaar gesprokkelde puntjes weer kwijt ben Clown

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 06:03

Of staat er daarom geen uit bij mij, ik zie ook iemand die gewoon op -6 staat?
o wacht zie nog wat, een d bij de picknick. Maar ik heb toch echt alle vlaggetjes tussendoorgewurmd bij waar ik lang schoot, man ik had er gewoon handigheid in!
Misschien is een gymkana wel wat voor ons! Haha!

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 06:39

Jen_Elegance schreef:
Ik startte vandaag voor het eerst in m'n leven in de oefencross paarden, mijn paard ook voor het eerst en ik heb het echt hardstikke naar m'n zin gehad!!! Lachen
Ik had verwacht dat hij elke hindernis op een enkel na, sowieso de eerste keer zou weigeren, maar dat viel reuze mee!
Ik heb er 4 van de 18, 1 x geweigerd, bij de 2de poging alles wel gesprongen! De Palissade, Keuzepunt, De eerste hindernis van Rondje van de zaak en De 1ste Wal heeft hij 1 x geweigerd, 2de keer er over heen!
Hij heeft dus alles gesprongen en ik weet verder dat ik veel geschreeuwd heb, en dat ik MJ me heb zien aanmoedigen echt super leuk had ik nooit verwacht!! Lachen En Talida kwam ik bij de laatste hindernis tegen Haha!
Volgens mij was m'n tijd ook nog redelijk, in ieder geval heb ik er geen kwartier over gedaan, zoals ik eigenlijk had verwacht Knipoog
Ondanks ik uitgeschakeld ben (dat is toch zo als je meer dan 3 x een weigering hebt?) ben ik echt trots op mijn vent!!
Had veel minder dan dit verwacht!

Zit nu pas bij de uitslagen te kijken en zie dat ik helemaal niet ben uitgeschakeld, heb het maximale aantal punten, heb alleen tijdsoverschrijding 7 minuut 19, ben nog blijer voor onze aller eerste keer Haha!

Ik had bijvoorbeeld bij hindernis 2, dat hij de eerste keer weigerde, maar de 2de keer erover heen ging. Ik dacht dat dat wel gewoon telde al als 1 weigering. Maar het is dus zo dat als je een hindernis 3 x weigerd en je door moet gaan zonder hem gesprongen te hebben, dat dat telt als 1 weigering zeg maar? Wist ik helemaal niet Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 06:43

joyce was in 8.07 rond, met 77 strafseconden Haha! en dan moet je je bedenken dat ze twee weigeringen had en een val ...........

iemand nog een eventingpaard kopen???? Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 07:38

Simmie schreef:
Heee, ze hebben ook de hindernislijsten geplaatst. Kon ik mooi even checken waar ze bij mij de fout in zijn gegaan.
Op de wal (hind 14) hebben ze mij dus 2 weigeringen aangerekend terwijl ik er daar echt maar 1 had! Snap dus nu die 80 strafpunten, want de 2e weigering op dezelfde hindernis is 40 str pnt erbij.
Maar wel balen, die hindernisrechter daar heeft dus behoorlijk zitten slapen op dat moment!

Verder iedereen gefeliciteerd met prijzen en lekkere ritten.
voor de minder lekkere ritten, volgende keer beter.

Marieke: Super Wuppie! Dat belooft wat voor de toekomst.

Ik had het gister ook nog even gevraagd in de rekenkamer maar ze waren toen te druk met voorbereiden voor de zondag. Jammer dat dit zo is opgeschreven.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 07:39

@Sabine, super zeg!!! Ik heb jou helemaal niet gezien, maar was waarschijnlijk mijn eigen paard aan het halen toen jij bezig was. Maar wel heel leuk voor je!!!

Wat zat er nou uiteindelijk in dat talenten pakket?? Ik heb die dozen een keer bij de rabo opgehaald en ben wel nieuwsgierig wat er in zat!
Laatst bijgewerkt door MJ_ op 21-08-06 08:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 07:59

proficiat Sabine, wat goed!

Altos, wat ontzettend jammer. Niet fijn voor jouw gevoel, en niet fijn voor je paard Verdrietig

Jitske, au Verdrietig Ik zag het op de lijst staan, was al benieuwd wat er was gebeurd.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:11

Jen, bij de oefencross kreeg je punten als je sprong, als je niet sprong had dat verder alleen invloed op de tijd!

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:23

Talida schreef:
Jen, bij de oefencross kreeg je punten als je sprong, als je niet sprong had dat verder alleen invloed op de tijd!

Ja, dat wist ik dus niet Knipoog Ben echt nog een groentje!! Blauw oog *LOL*
Zat echt van, huh? Maximale score? Niet uitgeschakeld? Toch 4 keer geweigerd? Oh maar dat telt verder niet als je bij de 2de poging wel springt Tong uitsteken

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:47

Super gedaan marieke!!Echt een geweldig paardje!!
Sabine jij hebt ook super gereden en dat met 2 paarden!!ik dacht alleen dat maud 3de was in het z, deed zei niet mee voor de trophy!
Verder iedereen gefeliciteerd die goed gereden heeft!!
En mj: ik heb er ook heel veel zien stoppen op de witte dubbel!! Vooral in het L
Ik ben ook erg tevreden over zaterdag, al denken andere mensen hier anders over.
Ik had goed gedressuurd, 3de, fijn gesprongen foutloos. En goed gecrosst maar wel 2 weigeringen.
Ik was vrijdag heel erg ziek geworden en kon geen parcours meer lopen, daarom maar zaterdag erg vroeg weg. Echt lekker was ik nog steeds niet en tino heeft dit absoluut gevoelt!
Alles ging fijn tot ik bij de trakhener kwam, ik reed goed aan, maar gaf net niet dat laatste stukje been waardoor tino stopte. 1 weigering. Toen maar alternatief gereden, maar als tino een keer stopt is hij echt van de kaart af met als gevolg nog een stop op de haaietand. Tweede keer sprong hij hem wel.
Ik ben er van overtuigd dat ik de eerste stop had kunnen voorkomen als ik fitter was geweest. De tweede stop was echt stout van Tino, maar ik neem het hem niet kwalijk.
Als ik bekijk dat dit paard vorig jaar zijn eerste b wedstrijd liep en nog nooit gestopt heeft, mag ik erg tevreden zijn.
Wij reden bijna de gehele Z cross.
Smalletjes waren altijd ons zwakke punt, maar dat gaat nu echt fantastisch.
Nu maar wat meer vertrouwen op doen op de sloten en dan komt het helemaal goed, hoop ik haha

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:51

Super gereden Sabine!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:52

Mooi LOve!!
Als jij maar tevreden bent toch??
En je kan gewoon niet jaar in jaar uit foutloos rijden, dit hoort er gewoon een keer bij.
Je kan het voor jezelf verklaren dus daar gaat het om!

Gelukkig kunnen andere mensen niet voorschrijven hoe jij je voelt over je rit Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:55

Hee wat leuk die hindernislijst Lachen.

Valt bij mij idd nogal mee, in het begin 3 keer het alternatief, verder alles gesprongen en bij de waterinloop helaas niet tussen de vlaggetjes door Lachen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:57

Jammer Margo, volgende keer beter! Op dat nivo kun je je geen foutjes permitteren en moet je echt wel fit zijn om foutloos te kunnen rijden, dat blijkt wel weer! Gelukkig dat de rest van de cross wel lekker ging!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 09:34

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 09:39

Ik zie geen foto's Apple (zelfs geen kruisjes).