De dressuur ging wel aardig. Vlak voordat ik de ring in moest, viel er een meisje van haar paard, ze begon helemaal te schokken enzo. Het was allemaal best wel heftig en de ambulance moest komen. Bij mijn ring was de proef ook stilgelegd. Ik was dus klaar met losrijden en moest toen 3 kwartier wachten. Vervelend, maar het ergst was het natuurlijk voor dat meisje! Violin liep de proef nog wel braaf, maar niet geweldig. Na de dressuur stond ik op de zesde plaats.
Het springen ging prima en was ik foutloos.
Toen de cross in, Violin was nog heel erg rustig. Ze pakte meteen al fijn aan, alles ging eigenlijk wel makkelijk. Ook de 2 puntjes gepakt, maar ik ben niet over die bult erna geweest, vond die afsprong wel hoog en had geen idee hoe Violin daarop zou reageren. Ik was mijn klok vergeten aan te zetten.. erg slim. Ik had niet erg hard gereden, want het was heel glad in de bochten. Uiteindelijk was ik 19 seconden binnen de tijd, dus net geen strafpunten!

In het eindklassement ben ik derde geworden

T is vanaf hier iets meer dan een kwartier rijden! 
Romeo raakt hem net aan, maar hij lag waarschijnlijk op scherp ofzo! maar op 3B had ik heel veel geluk, omdat romeo niet lekker de dubbel in kwam, en toen moest ik heel erg doorrijden om de 2e te halen, eigenlijk wou het niet, maar de balk bleef nog net liggen
)