Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bij het eten ofzo
En anders heel misschien zondag als ik nog aan wandelen toekom. 
Revanches schreef:rowo schreef:
Ik moet zeggen dat het er op de foto's simpeler uitziet dan als je het zelf loopt.
Ik wou al zeggen...
Sjonge ik vind de cross echt pittig,heel anders dan in gorssel,met de moeilijkheidsgraad dat is een stuk moeilijker is...
Dus het zal me benieuwen hoe het mij morgen af gaat...
Btw,wanneer je morgen in de cross loopt en je ziet/hoort nummer 28(ikke) aankomen,of what ever,help mij dan even,vooral bij:
*het bruggetje(tussen h.1 en h.2)
*het water
*hindernis 7(langs de beek,als mijn beessie daar kolder in de kop krijgt,dan lig ik wrs met paard en al in de beek...,dus aanmoediging en steun = gewenst!!
)
*hindernis 11,de afsprong...(doet ie niet ...
maar ik wil
)
De rest moet me wel lukken![]()
Alvast bedankt voor de medewerking.
Bruggetje lijikt me nog niet zo moeilijk maar water (geen mogelijkheid om tempo te maken) en afsprong (best hoog voor B paarden moet ik zeggen) zijn best verrot. Maar we zien wel. OP mijn hulp kun je rekenen mocht ik je zien rijden
Help je mij dan ook ff? Nr 1 komt wel goed, maar ik als nr 83 wordt een probleem!

dat ging wel heel goed ze was mooi rustig.
rowo schreef:He!!Hier is een wedstrijdverslagen-topic voor hoor...Ben er ook weer. Ben tevreden..
Ene paard 196 met dressuur gedeelde eerste. Spr foutloos en cross een stop (smalle) en wat tijdfouten. Na de cross was ie niet rad... Voelde me echt zwaar stinkmodder, heb nergens gemerkt dat ie zich pijn had gedaan. Na de stop ben k sowieso aardig gezakt.
Andere paard 197 pnt met dressur en 8e... spr foutloos. Cross ging boven verwachting. Kreeg hema lleen het water niet in.. 2 weigeringen, verder liep ie super.. Had helaas erorm veel tijdfouten. Zakte dus gigantisch.
Ik ben iig super tevreden, ik mag niet klagen. Op naar Vasse!
Viefdepief trouwens ook nog gesproken.. HOe is je cross gegaan?

)