. Eerst al de dressuurproef die erg lekker ging. 197! punten met het commentaar: "Erg nette proef, combinatie met toekomst". Nou toen kon onze dag eigenlijk al niet meer stuk.Toen de cross in. Op de eerste 2 hindernissen aarzelde Passie nog een beetje maar daarna ging het echt als een speer! Hij sprong alles. De waterbak leverde ook nog wel wat problemen op maar op een gegeven moment ging hij achter zijn voorganger aan. Daarna mochten ze nog 2x door de waterbak en ging Passie er zelfs in galop door
Het afsluitende springparcours was een eitje, foutloos rond dus. Wij waren nog even terug geweest voor de prijsuitreiking maar helaas geen prijs. Hij was wel 2e in zijn ring met de dressuur maar de eerste 2 hindernissen die hij vanuit stilstand sprong hebben ze als een weigering geteld. Dat kostte hem ws net een prijs. Maar dat is helemaal niet erg, we zijn hier heeeeeel erg blij mee!
Iedereen die morgen gaat, veel succes en veel plezier!!

, dressuur heeft ze alle figuren netjes gemaakt, wat in galop moest ging ook daadwerkelijk in galop en met draf ook [stap wat minder maargoed
. In de cross zelf vond ik sommige hindernissen nog best wel scary, dat \/ ding, dat je daar tussendoor moet, ik aarzelde even maar Tarrie niet hoor, die knalde em er dwars doorheen
} 

. Goed, toen terreinrit in. ulisse was zoals gewoonlijk weer lekker kijkerig maar omdat het lekker laag stond kon ik haar wel overal overheen drukken. Dus geen fouten in de cross. Water vind ze geweldig dus met lekker tempo erin. Leo dacht daar anders over dus terug om hem te helpen. Toen ging Leo er wel in. Toen ik uit de waterbak kwam hoorde ik iemand zeggen "Tjee, zag je dat, die ging er zo in 1x in
maarja eigen fout. 
Dapple Goed gedaan