Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:De katapult zit er ook voor de B paarden in. Dat verbaasd me een beetje. Lijkt me erg link met een paard dat weleens naar links wegspringt.
Simmie schreef:Eventinggek, in de B mocht je volgens mij toch ook het heggetje naast de gaffel nemen hoor.
dat wist ik niet meer. Maar toch heb ik bijna iedereen over die catapult zien gaan. Ik heb niemand dat alternatief zien springen. Mij viel het ook reuze mee (had t wel al eens geoefend in Ysselsteyn
)
EmMetjes schreef:Ik heb er in Ede diverse paarden op zien weigeren. Die vertikte het gewoon om erover heen te gaan.
Wat ik zelf altijd enger vind zijn die smalle hindernissen met die uitstekende vlaggetjes (wit en rood voor de aanduiding) ernaast. Ik gruwel altijd bij de gedachte dat daar ooit nog eens iemand of een paard aan gespiest wordt. Maar gelukkig kan ik die angst tijdens de cross altijd naast mij neerleggen.
, kun je goed oefenen. Vlak voor de piano. Eventinggek schreef:Brrr akelig zeg ... ik heb dat vorig jaar in Bathmen gehad. Bij dat smalletje voor dat bergje, ik geloof hindernis 6 a-b-c. Pasjha sprong toen idd schuin erover en knalde zo'n vlaggetje omver.
In Ysselsteyn staat nu een echt smal smalletje, kun je goed oefenen. Vlak voor de piano.

en had ik 138 voor een B-proefje
) Lielle schreef:Eventinggek schreef:In Ysselsteyn staat nu een echt smal smalletje, kun je goed oefenen. Vlak voor de piano.
Gaaf, daar rijd ik morgen
op dit moment is t hier echt rotweer. Sneeuw, regen, sneeuw. Koud en nat dus....
breunis schreef:De tijden van de ponys staan er op.
Ik moet,Robin Breunis:
M nr 88 11.30 drssuur en 13.18 en 13.38 met V&M Lobeke jr.
L nr. 116 10.08 dres. en 14.32 en 14.52 met Knock Out
Ben benieuwd hoe het gaat met de eerste cross van het jaar?