Als het water dan aan het begin van het traject ligt dan is het ook zo zonde van mijn tijd als het niet zo wil

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missmuts schreef:nu doe ik een poging (meer op gevoel inspelen)
Lieve papa en mama-RT,
Paardrijden is geen makkelijke sport. Reden temeer om deze fantastische sport met beleid te beoefenen. 'Oefening baart kunst' is niet voor niets een cliche. Door veel te rijden krijgt uw dochter meer handigheid en vertrouwen in en met het paard. Alleen rondjes rijden heeft daarentegen geen zin. Juist de behendigheid moet een vanzelfsprekendheid worden. De KNHS organiseert speciale wedstrijden om de kunde van de jonge ruiters en amazones te testen. Als onderdeel van ontwikkeling van uw dochter als amazone is het van belang dat zij zeer regelmatig aan deze testen meedoet.
(nu komt ie:) toevallig is er in januari weer zo'n test in Wanroij, om de periode te overbruggen tussen de twee cross-seizoenen. Uw dochter krijgt de gelegenheid om onder goede begeleiding van een kudde bokkers, ik bedoel: professionals deze test af te leggen. Ik wil u vragen uw dochter deze kans niet te laten mislopen.
Met vriendelijke groet,blabla
RT: dit slaat echter helemaal nergens op als je ouders enigszins thuis zijn in het wereldje. Maar goed, dit is mijn bijdrage