floor01 schreef:Wow dat je zo ene hebt gesprongen!! Die wat in Ijsselsteijn staat voor het M met die greppel ervoor die vind ik ook al heeeeeeeel heftig...(zou ik ook nooit overheen durven)
uhh welke bedoel je eigenlijk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
floor01 schreef:Wow dat je zo ene hebt gesprongen!! Die wat in Ijsselsteijn staat voor het M met die greppel ervoor die vind ik ook al heeeeeeeel heftig...(zou ik ook nooit overheen durven)
Scum schreef:In Belgie staat alles hoger. Het zal wel L zijn.
Scum schreef:In Belgie staat alles hoger. Het zal wel L zijn.
Eventinggek schreef:floor01 schreef:Wow dat je zo ene hebt gesprongen!! Die wat in Ijsselsteijn staat voor het M met die greppel ervoor die vind ik ook al heeeeeeeel heftig...(zou ik ook nooit overheen durven)
uhh welke bedoel je eigenlijk?ik geloof dat t enigste wat ik Ysselsteyn nog niet gesprongen heb is die Z cominatie met 2 dikke bomen en dan een grote greppel....
Eventinggek schreef:Nou niet alles! Ik heb gisteren voor de eerste keer in België gestart, in Overpelt. Omdat ik hier L start moet ik in België B starten. Was dus echt een mislukking. De hindernissen waren gewoon helemaal gelijk aan B in Nederland. Heb de L hindernissen ook bekeken en er zaten wel 1 of 2 wat flinkere bij maar het was zeker te doen. Je mag in België wel meer hindernissen nemen als je wilt, als je maar in ieder geval je eigen hindernissen neemt!![]()
Eventinggek schreef:Scum schreef:In Belgie staat alles hoger. Het zal wel L zijn.
Nou niet alles! Ik heb gisteren voor de eerste keer in België gestart, in Overpelt. Omdat ik hier L start moet ik in België B starten. Was dus echt een mislukking. De hindernissen waren gewoon helemaal gelijk aan B in Nederland. Heb de L hindernissen ook bekeken en er zaten wel 1 of 2 wat flinkere bij maar het was zeker te doen. Je mag in België wel meer hindernissen nemen als je wilt, als je maar in ieder geval je eigen hindernissen neemt!![]()
Maarja, aangezien ik hier het L tempo net goed te pakken heb valt het dan dus zwaar tegen als je maar 425 m/min mag rijden met makkelijke hindernissen!! Ik heb naar mijn gevoel in cross om de haverklap moeten inhouden en heb de laatste 500 m echt in een handgalopje gereden, was nog 16 sec. te snel!!en na een helemaal mislukte dress. proef en een foutloos springparcours wordt je dan toch maar 10e..... grrrr Is me heel erg tegengevallen. Bovendien moest ik mn paard dus de hele tijd helemaal uit t ritme halen en die krijgt dan dus veel te veel tijd om stomme dingen te doen. Op de waterbak verraste ie me door effe in te houden alvorens erin te springen....
Dit was wel een LRV wedstrijd en er zullen vast wel een paar moeilijkere zijn, maar vorige week Vechmaal schijnt ook heel gemakkelijk te zijn geweest >;) . KBRSF wedstrijden schijnen wel moeilijker te zijn.
Lielle schreef:afgelopen jaren is er geen Z gereden in IJsselsteijn, ik weet niet hjoe het de jaren ervoor is geweest.
AnneMieKe_89 schreef:Ach, een afsprong is gewoon een kwestie van goed ondersteunen, niet al te ruig inkomen, en goed achterover zitten!