Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Scum schreef:Jij moet in dezelfde ring als wij Simmie.
Echt uitslapen wordt het nou ook weer niet. Ik vermoed toch dat we rond 6 uur op moeten staan (voeren, vlechten, enz). Maar dat is nog altijd beter dan 4 uur.
gomir"]
Ik moet om 10.06 dressuren in ring 1 en om 12.04 springen. Kan ik nog net een keer de cross lopen tussendoor(ik loop zaterdagavond alvast een keer
)
[/quote]
Dan kunnen we mss samen lopen.
[quote="gomir"]
je hoeft niet om 6 uur op te staan om te voeren hoor Scumdat wil ik wel even doen
(vlechten doe ik denk ik niet meer aan, dat vind ik zo'n onzin...)
[/quote]
Ok, dan kunnen wij weer een uurtje langerIs wel lief hoor!
[quote="gomir"]
Ik ga denk ik kwart over acht/half negen van stal weg. Ik laat de sleutel wel bij Scum achter, kan die afsluiten![]()
[/quote]
Ff tellen... rond half 10 willen we daar zijn. Ik schat dat het een half uur rijden is? Dus moeten we rond 9 uur aanrijden, kwart voor 9 auto inladen, kwart voor 8 op stal zijn, kwart voor 7 voeren.
Goed nieuws Gomir, je mag tot kwart voor 7 blijven liggen.![]()
[quote="gomir"]
Ik vind het trouwens erg vaag dat de ruiters voor het NHK over twee dressuurringen verspreid zijnMag dat volgens het reglement? Er is vast wel iemand die dat weet
[/quote]
Nee, dat mag niet. Tenzij er 1 jury is gevonden die 2 ringen tegelijk gaat beoordelen. Of, het moet zo zijn dat ze de plaatsingspunten nemen ipv de dressuurscores. Maar dan nog blijf je met 2 nr eens zitten.
Het valt me wel op dat er ontzettend veel bij jullie uit de buurt meedoen, die ik nog nooit eerder op een sgw startlijst heb gezien. Vast allemaal gelegenheidsruiters?
Dat is bij ons in de buurt helaas niet zo. De enige cross die in de buurt is, daar komen echt nauwelijks ruiters uit de buurt op af.
[quote="gomir schreef:Ik zie trouwens net dat ik startnummer 13 heb, dat kan dus niet meer misgaan