Het grote SGW-Wieringerwerf topic!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:12

lekker mensen hihi
mijn vader zei altijd: ja kan ook wel rijdend heen...ja daggggg war moet ik al mijn spullen laten? haha en dan bracht ie me gelukkig wel(4 min met de auto ofzo haha)

ik zie dat Alice Naber ook meedoet , grappig. de dag ervoor gaan wij nog ff te trainen bij der

damn ik moet er ook vroeg zijn, om 9.18 start de eigenaresse dressuur!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 18:15

Jij moet in dezelfde ring als wij Simmie Tong uitsteken .
Echt uitslapen wordt het nou ook weer niet. Ik vermoed toch dat we rond 6 uur op moeten staan (voeren, vlechten, enz). Maar dat is nog altijd beter dan 4 uur. Haha!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 18:16

Gomir moet in een andere ring, om 10 uur zie ik net.

Sim
Berichten: 31485
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:53

Scum schreef:
Jij moet in dezelfde ring als wij Simmie Tong uitsteken .
Echt uitslapen wordt het nou ook weer niet. Ik vermoed toch dat we rond 6 uur op moeten staan (voeren, vlechten, enz). Maar dat is nog altijd beter dan 4 uur. Haha!


He oliebol, kan ik weer niet winnen met zulke concurrentie in mijn ring! hi hi, grapje Haha!

Wordt pas de 4e cross voor mij en mijn schimmeltje samen.

gomir

Berichten: 25590
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:27

Ik moet om 10.06 dressuren in ring 1 en om 12.04 springen. Kan ik nog net een keer de cross lopen tussendoor Knipoog (ik loop zaterdagavond alvast een keer )

je hoeft niet om 6 uur op te staan om te voeren hoor Scum Knipoog dat wil ik wel even doen (vlechten doe ik denk ik niet meer aan, dat vind ik zo'n onzin...)

Ik ga denk ik kwart over acht/half negen van stal weg. Ik laat de sleutel wel bij Scum achter, kan die afsluiten *LOL*


Ik vind het trouwens erg vaag dat de ruiters voor het NHK over twee dressuurringen verspreid zijn Verward Mag dat volgens het reglement? Er is vast wel iemand die dat weet


Ik zie trouwens net dat ik startnummer 13 heb, dat kan dus niet meer misgaan Haha!

Lielle

Berichten: 66273
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:16

heel veel plezier en succes allemaal, ik zwaai wel uit het vliegtuig *LOL*

Sim
Berichten: 31485
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:34

Effe serieus, is er iemand die stalling weet (manege of pensionstal ofzo) en een hotelletje daar in de buurt? Heb al gezocht met Google, maar niet veel wijzer geworden!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:46

Je kunt Reddytobias ff PB-en?

gomir

Berichten: 25590
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:15

Ik sta wsl vol. Ik weet niet helemaal wanneer ik er een bij krijg, maar ik ga ervanuit dat dat precies rond dat weekend is...(moet nl 1 september uiterlijk verhuisd zijn)

Mijn buren hebben nog wel een stal vrij en je kunt reddytobias idd proberen, die zit helemaal dichtbij het bos

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:52

jep je kan er eventueel 1 bij mij stallen of bij de eigenaresse van oeterma(das wat praktischer omdat ik dan geen paard buiten hoef te planten, en je hebt meteen een da aan huis hihi en zij is nog niet aangemeld bij de organisatie, maar als ze dat wel is, dan heb je kans dat ze snel bezet is!!)

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 08:47

gomir"]
Ik moet om 10.06 dressuren in ring 1 en om 12.04 springen. Kan ik nog net een keer de cross lopen tussendoor Knipoog (ik loop zaterdagavond alvast een keer )
[/quote]
Dan kunnen we mss samen lopen Tong uitsteken .

[quote="gomir"]
je hoeft niet om 6 uur op te staan om te voeren hoor Scum Knipoog dat wil ik wel even doen (vlechten doe ik denk ik niet meer aan, dat vind ik zo'n onzin...)
[/quote]
Ok, dan kunnen wij weer een uurtje langer Dromen Is wel lief hoor!


[quote="gomir"]
Ik ga denk ik kwart over acht/half negen van stal weg. Ik laat de sleutel wel bij Scum achter, kan die afsluiten *LOL*
[/quote]
Ff tellen... rond half 10 willen we daar zijn. Ik schat dat het een half uur rijden is? Dus moeten we rond 9 uur aanrijden, kwart voor 9 auto inladen, kwart voor 8 op stal zijn, kwart voor 7 voeren.
Goed nieuws Gomir, je mag tot kwart voor 7 blijven liggen. Haha!

[quote="gomir"]
Ik vind het trouwens erg vaag dat de ruiters voor het NHK over twee dressuurringen verspreid zijn Verward Mag dat volgens het reglement? Er is vast wel iemand die dat weet
[/quote]
Nee, dat mag niet. Tenzij er 1 jury is gevonden die 2 ringen tegelijk gaat beoordelen Verward . Of, het moet zo zijn dat ze de plaatsingspunten nemen ipv de dressuurscores. Maar dan nog blijf je met 2 nr eens zitten.
Het valt me wel op dat er ontzettend veel bij jullie uit de buurt meedoen, die ik nog nooit eerder op een sgw startlijst heb gezien. Vast allemaal gelegenheidsruiters?
Dat is bij ons in de buurt helaas niet zo. De enige cross die in de buurt is, daar komen echt nauwelijks ruiters uit de buurt op af.


[quote="gomir schreef:
Ik zie trouwens net dat ik startnummer 13 heb, dat kan dus niet meer misgaan Haha!

Startnr 13 is perfect. Als wij dat hebben gaat het altijd goed Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:04

ik keek ook me ogen uit, toen ik zag hoeveel er wel niet uit NH meedoen die ik dus helemaal niet ken...!
bij de pony's stelt het dus helemaal niks voor!
1 in het Z, 2in het M en een paar in de L
de B is wel helemaal vol!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:06

haha die in de Z en M pony's hebben het maar mooi makkelijk voor de NHK.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:33

chantal_cs schreef:
haha die in de Z en M pony's hebben het maar mooi makkelijk voor de NHK.


ja ik werd vorig jaar reserve kampioen in het M Schijnheilig goed he!? Haha!

gomir

Berichten: 25590
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:10

Dat had ik stiekem toch al een beetje gepland Scum Knipoog Lijkt me wel zo makkelijk. Ga ik wel met mijn eigen auto, want dan kunnen jullie in Den oever blijven Clown

Kwart voor zeven voeren is geweldig, dan kan Otje ook nog even eten voor ik hem even een borstel laat voelen en van stal trek *LOL*


Het zijn hier idd vooral gelegenheidsruiters, de meeste zie je verder nooit ergens Ik dacht al zoiets voor het kampioenschap, maar plaatsingspunten is ook niet alles vind ik.
(ach, met mijn dressuurkunsten zal ik toch niet winnen Knipoog )

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:09

ajoh dressuur wordt het toppunt van de dag bij jou!
gitte was blij dat ze vrijdag naar alice kan, dan is oet maybe btje rusit zaterdag in de dressuur Haha!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 13:22

Wa's dat nou? Mss moet ik zaterdag jouw dressuur nog ff snel bijspijkeren? Haha!

Ik zat trouwens niet goed te rekenen. We moeten natuurlijk ook nog het stuk rijden van het logeeradres naar Gomir Stables. Dus toch nog vroeg opstaan.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:44

ik denk dat ik morgen maar eens naar het bos ga! goh ik verveel me! en dan ben ik nog wel jarig ook!
maar ik zal mooie plaatjes schieten hoor(als er wat staat haha)

gomir

Berichten: 25590
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 00:03

Je mag helemaal niet meer in het bos komen toch Tong uitsteken Schijnheilig

Ik ben benieuwd of er al wat staat


(btw: gefeliciteerd met je verjaardag Haha! Party!! )

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 00:06

gomir schreef:
Je mag helemaal niet meer in het bos komen toch Tong uitsteken Schijnheilig

Ik ben benieuwd of er al wat staat


(btw: gefeliciteerd met je verjaardag Haha! Party!! )


gelukkig lijkt mijn scooter niet op een paard! Haha!

thanx..voel me ook echt jarig Schijnheilig NOT. alleen me vader is thuis, zit met zijn luie kont voor de tv *LOL*

gomir

Berichten: 25590
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 00:14

Ik kan toch niet weten dat je met je scooter naar het bos gaat Verward Scheve mond dat stond er niet bij Tong uitsteken
Leuk, even bosritje maken met je Scootie. Vindt hij vast leuk Haha!

Arm kind...het is dat ik moe ben en er morgen vroeg uit moet, anders kwam ik je direct irl feliciteren *LOL* (ik heb nog gebak tegoed Tong uitsteken )

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 08:33

Van mij ook gefeliciteerd!

We hebben de post ook al gekregen. Mooie routebeschrijving Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 09:00

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En uh./... een scootie kan soms best op een paard lijken hoor! Haha!

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 09:44

Reddy, proficiat.

en vees succes met je scooter. Ik hoop voor je dat er niet te veel modder is zoals in Vlietland.

pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:12

Wij zijn er helemaal klaar voor.
Gisteren zijn we naar vlietland geweest en had alleen een weigering op het water daarna opnieuw aangereden en toen gingen we er wel in dus dat was voor ons een goede generale.
Hoop alleen wel dat de bodem beter is dan in vlietland wij hadden met dressuur en springen namelijk nogal veel problemen met de ongelijke bodem.