[SGW] Sgw ysselsteyn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:31

CalvinenGino schreef:
SusanH schreef:
Waarom zou je geen wp krijgen dan? Het is toch gewoon een KNHS wedstrijd? Mijn man heeft de punten voor de M al dik binnen dit jaar, hij gaat net als de meesten hier voor een fijne afsluiting van een goed seizoen. Hij heeft trouwens gisteren zijn door de werkgever gesponsorde dekje en t shirt op gehaald bij canter equipment. En een fijne crosstraining gereden gister, nu alleen nog wat fine tunen voor de dressuur.

wat leuk!
Wij hebben met team Limburg alle 6 een rugnummerhouder gekregen met aan de voorkant onze namen en aan de achterkant Team Limburg.
Van mijn vriend zijn bedrijf hebben we dekjes gekregen, met de ene kant zijn logo en de andere kant de limburgse vlag :D

Wel leuk dat we met zoveel mensen van Bokt zijn :)

echt leuk van chris!!! super

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:41

kyrkelover schreef:
De B is eigenlijk altijd wel een mooie cross hoor. Reden dat ik het aangaf is omdat Ysselsteyn onze trainingslocatie is en wij de standaard sprongen dus al meer als vaak zat gehad hebben. Dus zou het wel leuk vinden als er een paar moeilijkheden of nieuwe dingen ingebouwd zijn. Maar de B cross van vorig jaar vond ik erg leuk.

Ik train er ook altijd, maar G.erald zei dat het toch wel veel uitdagender en anders wordt gemaakt tijdens deze cross :oo

Ik heb alleen 3 weken geleden een oefen B crossje gelopen. Dus hopelijk zijn we er toch klaar voor!

Edit: bah bah bah.. wat ben ik mezelf toch maar druk aan het maken |o :')

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:58

martinev schreef:
Bedankt voor de tips over stalling! Fay gaat hoogstwaarschijnlijk logeren op de plek waar ze ook geboren is, mag ze na een jaar of vier haar moeder weer eens terug zien! Nu voor ons nog even een hotelletje boeken in de buurt en dan kunnen we vrijdagavond op pad. Heb er zoooo veel zin in!!

Ik was op zoek naar het adres van de wedstrijdlocatie, is dat Puttenweg?

Je moet over de Puttenweg naar de niet verharde Ontginningsweg. Voor de navigatie is misschien het adres Ontginningsweg 1 5813AS Ysselsteyn het makkelijkste om in te vullen. Op de Puttenweg/Middenpeelweg staan wel altijd bordjes aangegeven.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:08

Gisteren heeft mijn man ook nog zijn nieuwe wedstrijd jasje opgehaald. Nu is de hele dressuur set mooi grijs inclusief het jasje.

Utrecht heeft ook nog wel wat geprobeerd te organiseren geloof ik, maar dat is allemaal niet door gegaan.

Elke: 40 euro :wow: dat is best veel geld. Wij nemen Chap heel vaak mee, ook op vakantie en hebben nooit meer dan 20 euro voor een nacht betaald.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 11:32

CalvinenGino schreef:
kyrkelover schreef:
De B is eigenlijk altijd wel een mooie cross hoor. Reden dat ik het aangaf is omdat Ysselsteyn onze trainingslocatie is en wij de standaard sprongen dus al meer als vaak zat gehad hebben. Dus zou het wel leuk vinden als er een paar moeilijkheden of nieuwe dingen ingebouwd zijn. Maar de B cross van vorig jaar vond ik erg leuk.

Ik train er ook altijd, maar G.erald zei dat het toch wel veel uitdagender en anders wordt gemaakt tijdens deze cross :oo

Ik heb alleen 3 weken geleden een oefen B crossje gelopen. Dus hopelijk zijn we er toch klaar voor!

Edit: bah bah bah.. wat ben ik mezelf toch maar druk aan het maken |o :')

Dat zou ik wel echt super leuk vinden!!
Begrijp me niet verkeerd Ysselsteyn is altijd een mooie cross en zeker voor mensen die er niet trainen zit er genoeg uitdaging en mooie sprongen in.
Wij waren alleen van plan om in Ysselsteyn onze overstap naar de M te maken dus hebben daar (niet overdreven veel ) toch wel paar keer getraind voor de wat moeilijkere lijntjes en sprongen.
Zeker om te kijken of ze het wel of niet zouden kunnen.
En tijdens de regio trainingen werd bijna altijd het B paarden rondje gedaan.
Dus als je zo'n rondje een 3 tal keer gehad hebt, heb je dat echt wel gezien hihi.
Dus ik zou het wel eens heel gaaf vinden als het helemaal anders is.
De laatste keer dat wij er geweest zijn werd er overigens flink geklust!

esje01

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:58

Het bouwteam heeft voor een mooie uitdagende cross gezorgd met veel nieuwe sprongen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:01

Leuk hoor. Ik ben er nog nooit geweest. Kan iemand het misschien vergelijken met een andere cross? Staat ie als prettig of juist pittig bekend? :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:13

Ik vind Ysselsteyn altijd een hele mooie eerlijke cross, maar zeker niet simpel. Beetje vergelijkbaarheid Barchem misschien.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:16

hm, ik vind Barchem toch wel lastiger, maar verder bem ik het wel met je eens.

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 14:28

Bonny_CT schreef:
Sabertje schreef:
Als je nog niemand gevonden hebt, kan ik wel zorgen dat ik rond die tijd op het terrein ben. Wil toch vrijdag de cross lopen, want dan heb ik zaterdag misschien meer rust en ben toch vrij vrijdag.

Dat zou top zijn. Ik rij m'n proef uit m'n hoofd. Zit alleen ff met stiften draaien. Wil er om half 12 op zitten. Op m'n trailer staat mijn naam bonny bastian en van m'n paarden. Crime time en cadeautje

Als dat zou lukken super fijn!

Stuur me anders ff een pb met je nummer, dan kan ik je altijd even contacten als je ik niet kan vinden. Vriendin rijdt ook om 12 uur, dus die kijk ik ook meteen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 14:55

Mocht er nog iemand een stal zoeken, mijn ouders hebben nog 1 stal vrij op 15 min van het wedstrijdterrein :) .

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 16:27

@ Elke ik persoonlijk vindt de cross makkelijker als bijv. een alphen chaam maar toch wel pittiger als een Schaijk of winterswijk of Castenray.
Maar dan praat ik over B paarden.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:36

Eef_Bam schreef:
Mocht er nog iemand een stal zoeken, mijn ouders hebben nog 1 stal vrij op 15 min van het wedstrijdterrein :) .

Dan komt die naast mijn merrie :) super lief dat je ouders dit goed vinden :)

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:36

Ben het eens met kyrke maar dan voor de L ;)
Zit vooral wat ik weet 1 pittige lijn in richting het water. :=

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:08

Ik heb er zin in en ben er ook helemaal klaar voor :)

Vandaag nog een crossles gehad bij Rob Janssen en wat pakt hij alles toch super aan :)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 20:22

CalvinenGino schreef:
Ben het eens met kyrke maar dan voor de L ;)
Zit vooral wat ik weet 1 pittige lijn in richting het water. :=

Dan bedoel je denk ik die best flinke haag die je vanuit de rijbak het bospad schuin op springt?

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:21

Jep, en daar links aanhouden, smal paadje, afsprong water!

Klinkt super Ulaantje!

Ik heb vanavond springles gehad :) hem nog nooit zo fijn gehad :D geeft een gerust gevoel gezien we daar wel eens een balkje hebben :(

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:29

Die haag had mijn man vorig jaar een weigering op idd, net iets verkeer aangereden. Ik vind zelf de op en afsprong ook flink, maar dat ging heel simpel.

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:23

Ik start zelf voor de eerste x B met mijn knappe merrie! *\o/*
Iemand nog tips?!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:37

Sharonvd schreef:
Ik start zelf voor de eerste x B met mijn knappe merrie! *\o/*
Iemand nog tips?!

Lekker genieten en heel over de finish komen ;)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:39

Gas is alles, remmen is angst! <<)

Nee, neem vooral mijn advies andersom :))

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 17:15

Vraag wie is er zaterdag rond 9.00 op het dressuur veld en zou een vriendin van mij kunnen voorlezen. Ze heeft geen voorlezer en durft het eigenlijk niet aan om het uit het hoofd te rijden. Ze zit niet op bokt vandaar mijn oproepje

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 19:50

Ik moet zaterdag om 8.54 uur dressuur rijden. Ik weet niet hoe laat ze precies moet starten. Ik start in ring 2b, mijn moeder vind het vast niet erg om nog een proef voor te moeten lezen, maar dan moet ik wel weten of het uit komt.

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 20:01

Zij heeft nr 162 miranda stijf ring 1B en moet 9.12 uur dus als jou moeder dat wil doen is dat super.

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 20:03

Ik zal het morgen even navragen, maar denk wel dat het goed komt en anders zijn er vast nog wel anderen die dat eventueel willen doen.