Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
davinci2412 schreef:http://buienradar.nl/weer/de-bilt/nl/2757783/#5daagse
Ik heb gevraagd of ik voor half 10 kan starten. Mocht dat niet lukken ga ik niet starten..

Mjoor schreef:davinci2412 schreef:http://buienradar.nl/weer/de-bilt/nl/2757783/#5daagse
Ik heb gevraagd of ik voor half 10 kan starten. Mocht dat niet lukken ga ik niet starten..
Ik hoop dat ze daar niet aan beginnen. Dat wil iedereen wel!
Zullen we met heel bokt vragen of we voor 10 uur mogen starten?
Zelf moet ik om 11.02 springen en 11.22 crossen. Ik start wel. Die piek van 35 graden ligt pas om 18.00 uur. Het zal wel warm zijn maar naar mijn mening nog niet te warm. Paard is goed in conditie, drinkt op vreemd terrein uit een emmer, en je hoeft niet de optimale tijd te crossen hè
SusanH schreef:"Onze" weersite, yr.no, heeft het over 36 graden in Ermelo. Met kans op neerslag in de middag.
Cioccolato schreef:Nou alle paarden van de instructie week leven nog hoor! Met twee keer per dag rijden! Geen paniek!
De wind maakt de gevoelstemperatuur ook lager. Windkrachtje 5

M_i_R schreef:Ik vind het opmerkelijk dat mensen hun hobby paard en de zorg die wij als gewonen recreanten bieden vergelijkbaar vinden met paarden in top conditie op internationaal niveau met een verzorgingsplan en groomteam van hetzelfde niveau en op basis daarvan bepalen om wel een cross in te gaan.
Voor alle mensen die wel gaan hoop ik dat alles goed gaat en dat de paarden echt goed de cross uitkomen en men geen spijt krijgt van de beslissing.
M_i_R schreef:Ik vind het opmerkelijk dat mensen hun hobby paard en de zorg die wij als gewonen recreanten bieden vergelijkbaar vinden met paarden in top conditie op internationaal niveau met een verzorgingsplan en groomteam van hetzelfde niveau en op basis daarvan bepalen om wel een cross in te gaan.
Voor alle mensen die wel gaan hoop ik dat alles goed gaat en dat de paarden echt goed de cross uitkomen en men geen spijt krijgt van de beslissing.
Mjoor schreef:M_i_R schreef:Ik vind het opmerkelijk dat mensen hun hobby paard en de zorg die wij als gewonen recreanten bieden vergelijkbaar vinden met paarden in top conditie op internationaal niveau met een verzorgingsplan en groomteam van hetzelfde niveau en op basis daarvan bepalen om wel een cross in te gaan.
Maar onze 'hobby paarden' hoeven ook niet zo'n prestatie neer te zetten als de paarden tijdens een sterren cross.