JTF schreef:Foto's van de cross zondag online - niet veel - mennen ging voor dit keer : http://bit.ly/1LCVgd3
.
[ [url=m/vNKl4m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een pech nr 198 staat net niet op de foto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JTF schreef:Foto's van de cross zondag online - niet veel - mennen ging voor dit keer : http://bit.ly/1LCVgd3
.
[ [url=m/vNKl4m.jpg]Afbeelding[/url] ]

texelse schreef:het valt mij op dat er bij de B paarden best veel tijdfouten zijn, ook bij de 0-fouters. De tijd stond heel erg krap, dacht ik gisteren toen ik er was, maar als ik nu de uitslag zie wordt dat wel bevestigd. Beetje jammer, zeker omdat het handtijd is en geen electronische tijdwaarneming. In ring 1 heeft de als 7e geklasseerde 2 tijdfouten, scheelt hem de 1e plaats. In ring 2 heeft de als 6e geplaatste 1 tijdfout, scheelt 3 plaatsen. Gelukkig was er geen mercedes te winnen...

xxPaige schreef:texelse schreef:het valt mij op dat er bij de B paarden best veel tijdfouten zijn, ook bij de 0-fouters. De tijd stond heel erg krap, dacht ik gisteren toen ik er was, maar als ik nu de uitslag zie wordt dat wel bevestigd. Beetje jammer, zeker omdat het handtijd is en geen electronische tijdwaarneming. In ring 1 heeft de als 7e geklasseerde 2 tijdfouten, scheelt hem de 1e plaats. In ring 2 heeft de als 6e geplaatste 1 tijdfout, scheelt 3 plaatsen. Gelukkig was er geen mercedes te winnen...
Ik snap je punt niet? Als de tijd krap staat had je sneller moeten rijden. De omstandigheden waren dan voor iedereen hetzelfde..
texelse schreef:het valt mij op dat er bij de B paarden best veel tijdfouten zijn, ook bij de 0-fouters. De tijd stond heel erg krap, dacht ik gisteren toen ik er was, maar als ik nu de uitslag zie wordt dat wel bevestigd. Beetje jammer, zeker omdat het handtijd is en geen electronische tijdwaarneming. In ring 1 heeft de als 7e geklasseerde 2 tijdfouten, scheelt hem de 1e plaats. In ring 2 heeft de als 6e geplaatste 1 tijdfout, scheelt 3 plaatsen. Gelukkig was er geen mercedes te winnen...
saarie schreef:Zooo ik ben echt woest! Zie net de uitslag en ik ben gewoon uitgesloten omdat ze twee weigeringen hebben gerekend op het water terwijl ik er niet eens in kon door die schimmel in mn kont. Ga straks mailen met de organisatie, dit is echt belachelijk.
Niet erg netjes dat ze dan zo dicht achter je is gebleven Saarie