Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pol013 schreef:madelene: ik was dat. Een hoefbeen breekt volgens mij juist door net een banketstaaf belasting ipv door specifiek een sprong. Maar ik spreek gelukkig niet uit eigen ervaring.
Als er inderdaad 2 paarden daar een hoefbeen gebroken hebben zal de parcoursbouwer ongetwijfeld bekijken waar dat aan kan liggen.
Zij komt uit Limburg en vroeg of ze bij ons kon overnachten van zaterdag op zondag. Voor ons is het maar een half uurtje rijden en zij moet al om half 9 dressuur
maar ik vind het al leuk om mee te doen.

Robin_Rikkie schreef:Ik heb een vraag
Ik zie staan dat er zondag ook een terreineit verreden wordt, onderverdeeld in A/B pony's en C/D/E pony's. Heb de regels en startlijst bekeken maar ik snap niet echt wat het inhoudt. Is dit voor zonder startkaart? Of totaal iets anders dan SGW? Want het parcour is van de B pony's maar volgens mij is het wel anders dan 'normale' SGW?
joeluna schreef:Robin_Rikkie schreef:Ik heb een vraag
Ik zie staan dat er zondag ook een terreineit verreden wordt, onderverdeeld in A/B pony's en C/D/E pony's. Heb de regels en startlijst bekeken maar ik snap niet echt wat het inhoudt. Is dit voor zonder startkaart? Of totaal iets anders dan SGW? Want het parcour is van de B pony's maar volgens mij is het wel anders dan 'normale' SGW?
Wat er tegen mij verteld is, is dat je hindernissen mag overslaan (als je ze eng vind bijvoorbeeld) en ik geloof dat er niet zo wordt gekeken op een bepaald aantal weigeringen
Knollboll schreef:Op dit moment zijn er al 4 paarden bekend met een gebroken hoefbeen. Allen opgelopen op dezelfde hindernis (de kuil opsprong). Hiervan is er sowieso al 1 ingeslapen.
Ook ik vond deze hindernis wel erg 'gemeen' staan, maar dat er dit op zou gebeuren had ik niet verwacht.
Verder was het een ontzettend mooi terrein!
wat erg.....