Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heleenxx schreef:Helaas ben ik niet gestart vandaag. Ik heb mezelf ooit voorgenomen om bij twijfel over de bodem niet meer te starten. Met mijn andere paard ben ik nl uitgecrosst sinds die een peesblessure heeft opgelopen bij een modderige cross.
Dit zou mijn eerste cross zijn met mijn jonge paard.
Ik twijfelde te erg over de bodem, dus heb mezelf maar afgemeld en ben weer met paard naar huis gegaan.
Erg jammer, cross zag er leuk uit!
Gelukkig kon je wel wat op de bospaden inrijden.
Het viel me op dat er echt veel paarden weigerden en niet veel verder kwamen dan het eerste stuk van de cross.
. Stop op 3 en 4 en op de dubbel in het bos. Voorderest deed paard het super braaf.
In de cross had ik een stop op het heksenoog, maar bij poging twee sprong hij wel. Denk niet dat ons ritje de schoonheidsprijs verdiende, maar we zijn rond gekomen, dus volgende keer kunnen we wat meer gaan finetunen
Ben iig super trots op m'n paard!
zat geen rem meer op hihi maar volgende keer koop ik een setje studshoes voor der want der achterbenen vlogen alle kanten op met kalkoenen indraaien en ze haalde vuil uit! Trutje dat het is..

heleenxx schreef:Helaas ben ik niet gestart vandaag. Ik heb mezelf ooit voorgenomen om bij twijfel over de bodem niet meer te starten. Met mijn andere paard ben ik nl uitgecrosst sinds die een peesblessure heeft opgelopen bij een modderige cross.
Dit zou mijn eerste cross zijn met mijn jonge paard.
Ik twijfelde te erg over de bodem, dus heb mezelf maar afgemeld en ben weer met paard naar huis gegaan.
Erg jammer, cross zag er leuk uit!
larissa96 schreef:Leuk ook de verhalen van de rijders te kunnen lezen! Ik ben vanochtend wezen kijken met wat stalgenootjes en vond het erg leuk! Ik heb tijdens dat ik er was wat foto's gemaakt, dus wie weet zitten er wel een aantal van jullie tussen
Hier de link naar de foto's: https://picasaweb.google.com/1002775659 ... arch282015
Sylvia3 schreef:larissa96 schreef:Leuk ook de verhalen van de rijders te kunnen lezen! Ik ben vanochtend wezen kijken met wat stalgenootjes en vond het erg leuk! Ik heb tijdens dat ik er was wat foto's gemaakt, dus wie weet zitten er wel een aantal van jullie tussen
Hier de link naar de foto's: https://picasaweb.google.com/1002775659 ... arch282015
Aaah supee gaaf, een foto van mij dat ik het heksenoog spring. Zou ik hem mogen gebruiken zodat ik hem op facebook kan zetten?