Ik heb me helaas ook moeten afmelden. M'n paardje zit niet goed in z'n vel en is zeer traag wat helemaal niet bij hem past. Eerst maar eens een tandarts erbij en bloed laten prikken. Iedereen veel success en vooral veel plezier dit weekend!
Nee sorry nog geen foto's van de hindernissen tot nu toe. Alles staat verder op fb!! Druk bezig met de laatste voorbereidingen. Morgen komen de definitieve startlijsten online te staan.
nummie
Geplaatst: 11-03-15 13:13
Ik ga zaterdag ook mee doen voor het eerst met de bb als oefenrondje, ben heel benieuwd hoe het gaat. Ze is nog al snel van 'nieuwe' hindernissen onder de indruk. Zijn er nog mensen die vrijdag de cross gaan lopen en uit de buurt van enschede komen?
Wij zijn afgelopen zondag in Baarle Nassau een goed rondje doorgekomen! foutloos springparcour , 1 weigering op de eerste hindernis van de cross. En daarna heeft ze alles gesprongen! Op naar zondag!
Geen water!?!? Mehhh. Had zelfs gehoopt dat er een insprong mogelijk was voor de B zodat ik op wedstrijd een leer kon oefenen voor ik de L in ga.
avanti2000
Geplaatst: 13-03-15 19:48
Het ziet er erg mooi uit! De bodem is in het begin niet fijn, maar verder prima!! Geen waterbak inderdaad, maar genoeg uitdagingen... Voor mij wel tenminste. En de cross stond best op hoogte, vond ik. Maar misschien moet ik gewoon weer ff inkomen haha!
Had al gehoord dat er geen waterbak zou zijn maar kon t niet geloven... Had zo hard geoefend haha Vanaf wanneer (welke klasse) is de waterbak verplicht eigenlijk