Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TypicalDutch schreef:[/quoteCitaat:B paarden
|nr 6 | Kelan | Lonneke | Rigaud | zonder dres. | 09.46 | 10.06 | kleuren: blauw/wit
|nr 7 | Never_Mind | Astrid | Advac's Macho | zonder dres. | 09.48 | 10.08 | kleuren: oranje/zwart
|nr 9 | Hetismij |-| Chocolate | zonder dres.| 09.52 | 10. 12| kleuren: Turquoise/navy/grijs
|nr 10 | Celestexxx | Celeste| Ucello | zonder dres.| 09.54 | 10. 14 | kleuren: Rood en Grijs
|nr 21 | Lappie_Lap | Ingrid | Bandit | zonder dress | 10.16 | 10.36 | kleuren: turquoise/grijs
|nr 28 | Kim_Asterix | Kim | Asterix | zonder dres. | 10.30 | 10.50 | kleuren: donkerblauw, wit en rood
nr. 34 Marije1987 Marije Annalita zonder dress 10.42 11.02 kleuren: rood, wit, blauw
|nr 42| Reeskees| Ineke | ElleMinka| zonder dress. |10.38 | 10.58| kleur blauw / rood
|nr. 66| _Elke | Elke | Tante Cor | ring 2 | 17:56 | 11:34 | 11:54 | kleuren: Paars en Grijs
|nr. 77 | Hilde_ | Cinderella |ring 2 | 10:07 |11:56 |12:16 | kleuren: bruin/paars
L paarden
| 112. | appel_tje | Chantal | Edita. | Ring 4 | 9.41 | 13.18. | 13.38. | kleur, licht/donkerblauw.
| 131 |mistid | Mirthe | Challenge | ring 4 | 11:55 | 13:56 | 14:16
| 140 | TypicalDutch| Mariska | Cyrana | ring 3 | 12.23 | 14.14 | 14.34 | Schimmel, navy/goud

Lappie_Lap schreef:Staat het dan helemaal niet aangegeven?
Ik had ergens de Veldweg gevonden, maar dat is dus verkeerd
Moet je vanaf de Geldersedijk dan dus de Stationslaan nemen (Anne haar aanwijzingen volgend: Stadslaan. Eliselaan?)? en dus niet na die rotonde de 1e rechtsaf (daar is volgens googlemaps de Wok)?
(vanaf Zwolle)
Wel foutloos. Inrijden van de cross ging dan uiteindelijk wel fijn, met wat dressuur ons beide wat vlotter achterop gekregen. Cross ging alleen erg wisseld: soms voorwaarts en ook voorwaartse afstand, soms erg stroef qua galop en ook dichte krabbelafstanden/stilstandsprongen. Rijd ook nog met m'n stomme kop langs het boomstammetje voor de waterbak .. ik twijfelde al
gelukkkig zaten daar lieve hinderniscontroleurs die mij erop wezen
Verder net na H3 er bijna naast, gevalletje amazone wil pad inrijden maar paard wil op het veld blijven. Dikke minuut buiten de tijd en stijl volgens mij net onvoldoende. Hartslagen wel netjes: voor 64 en na 60.
Toch maar proberen of ik in Bathmen weer in het L kan! 

_E_ schreef:Weet iemand of dit bos normaal ook open is voor paarden?
En zijn er behalve Jantien nog fotografen geweest? Ik heb wel veel camera's gezien onderweg...

Wij deden B zonder dressuur. Springen ging foutloos en binnen de tijd. Wel grappig want de omroeper zei er nog bij 'in de snelste tijd tot nu toe'
Voor mij ging t juist eens iets beheerste, en daar was ik wel blij mee
Toen de cross in, wát een heerlijk rondje!! Ik was zó blij toen we over de finish kwamen!!
Ze pakte zo lekker aan, echt een heerlijk foutloos rondje en een vd weinigen die binnen de tijd waren. Dit was goed voor een derde plaats!!