Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
na regen komt altijd zonneschijn!
SUPER blij mee want ik had afgelopen maand wat spring problemen gehad... Volgende dag in de cross was ze SUPER fanatiek en deed ze het weer SUPER! foutloos... alleen 26sec te snel... ik vond haar wel fanatiek... maar zooo snel had ik niet verwacht... had express niet teveel op de tijd gelet omdat het doel fijn rijden was... niet tijd rijden... dat komt volgende keer wel weer
Nog een filmpje van de cross 
Yucca schreef:Geen prijs Horsemaniac? Je hebt het tempo er inderdaad lekker in, volgens mij kon je paard nog wel een rondje, haha! Leuk om de L hindernissen te zien, ik had ook zo graag een smalletje, puntje of de boomstam bovenaan de leemkuil willen doen.
hihiih... maar had gewoon lekker gereden... dat was voor mij het aller belangrijkste! Ja Breeze was echt gretig... ik had expres niet op de tijd gereden omdat ik andere doelen/aandachtspunten had in de cross... ik schrok wel een beetje van de tijd toen ik mijn horloge zag na de cross
had niet door dat ze ZOOOOOO hard ging
want ik reed heel fijn terug op de sprongen... 
Alleen door de lage stijlpunten (5,8 & 6,5) net buiten de prijzen gevallen. Maar ben echt heel blij met deze dag!! Zo leuk om te doen!!
Leuk dat je me nog zag! Volgens mij zag ik jou nog lopen, alleen zonder paard is toch lastiger te herkennen haha
toch nog een best moeilijk lijntje
En dat voorzien van prachtig commentaar
MarloesV89 schreef:xxPaige en Marjoow: wanneer komen jullie foto's online van de cross? Ben daar namelijk wel benieuwd naar.
(maar heel begrijpelijk, was een lange cross dag
). Toch geniet ik van die mooie foto's vd andere combi's