Proficiat diegene die een prijsje hebben
En ook een
Ik had een chaotische dag.
Volgende keer een fiets mee voor het parcour verkennen. Dit nam me te veel tijd in.
Waar ik daarna 20 min stress had met mijn stollen! Kreeg ze er niet in

Uiteindelijk toch gelukt.
Daar door niet helemaal relax gesprongen. Was zelf niet tot rust, resultaat 1 balkje. Maar dit stond te laag voor hem, doet hij zijn moeite niet zo.
Wel een mooie hartslag voor de cross 58

Maar hij was gek! Bij het springterrein een beetje maar bij het crossterrein en ook bij het starthok alleen maar
ik ben in de 5,4,3,2,1... Het hok in en uitgestromt wat kon hem niet met rustig krijgen. Hij pakte alles super aan, maar bij hindernis 3 kwam ik erachter dat ik me stopwatch was vergeten aan te zetten, na hindernis 10 twijfelde hij ook een beetje waardoor ik mijn beugel verloor en me even vast moest houden toen hij het water in ging.Na hindernis 16 wist ik niet meer waar ik heen moest
zo dom!! Dus ik roepen "ik weet niet waar ik heen moet" toen hadden medecrossruiters langs de kant geroepen dat ik het lange stuk moest galoperen.Dus daar heb ik flink gegast..
Mijn tijd 4.35
super trots dus
Met een hartslag van 66 na 10 min.
En dat nadat ik het laatste stuk echt gas gegeven heb!
En oh ja ik had bij jury van nr 20 3x7 bij die andere 2x7 en een 6 voor me houding?
Ik heb toch een mooi 6e plek maar naar huis genomen, 2 winstpunten maar vooral een grote ervaring voor mij en warempel erbij!!
Helemaal zin in het LK in Castenray en ik kom terug naar Maarsbergen voor het L

Volgende keer de fiets mee en hopelijk wat meer rust voor de start.
Want het ergste is dat ik mijn helmcamera uit gezet hAd ipv aan.
Dus helemaal niks op de film
Oh kunnen jullie zeggen wie de fotograven er waren
had er ene bij 13 gezien en in de bocht voor 14
!