Nou heb er toch elke maand een die binnen een uur is. Alleen moet iemand me het toch uitleggen hoe het inschrijving in belgie zit. Kan ik daar alleen starten als ik in NL L gestart heb? En hoe het zit het met wp dan?
Ik heb mijn aantekeningen en papieren thuis liggen, dus volledige en uitgebreide kalender komt later. Barchem KNHS kampioenschap paarden en voor de pony's in Leidschendam. Boekelo NK Senioren. Verder komt die collectieve verzekering er dus, er is een noodnummer in het leven geroepen voor echte calamiteiten tijdens sgw's, KNHS is bezig met een eventingforum -> afstand tot sporters is voor verbetereing vatbaar, daarom een forum van mensen die afkomstig zijn uit het hele land, er wordt een checklist ingevoerd die ondertekend moet worden door de WO, TA en PBC en twee kleine reglementswijzigingen.
Quinn
Geplaatst: 12-12-13 12:31
Ik hoop volgend jaar Westerbork, Hoogenweg en Norg te rijden. Ik denk dat ik aankomend jaar voorzichtig doe met paard ivm benen. Daarnaast lekker veel trainen en jureren. Hopelijk kan ik dan wel jureren op de wedstrijd. 1 afspraak staat al voor sept
Zouden ze die lijst niet kunnen uitbreiden met een kolom waar de datum in komt te staan waarop je in kan gaan schrijven? Dan is dat voor iedereen duidelijk en bespaart een heleboel vragen en mailtjes richting organisaties...
Laatst bijgewerkt door Kruidenpotje op 13-12-13 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Wel heel jammer dat Boekelo en Hattem ook volgend jaar weer samen vallen..... En Neede tegelijk is met die nieuwe gedeelde wedstrijd van Putten en Amersfoort...
Wauw, gewoon 5 wedstrijden in de planning op een half uur rijden
Hier de wedstrijden die ik wil rijden:
4 april Maarsbergen B HC 19 april Renswoude L 4 mei Castenray L of M 31 mei Maarsbergen M 29 juni Vlietlande M 12/13 Juli Ede/Putten M 10 augustus Wieringerwerf M 13/14 sept. Gorssel M 27/28 sept. Amersfoort M Diepenheim of Hattem 25/26 okt Barchem M
En misschien met die andere nog wat wedstrijdjes in de BB/B maar wel besloten dat voor hem het crossen voor erbij is.
19 januari indoor de meern met beide 4 april maarsbergen cadeautje B 6 april etten leur Crime time L 13 april etten leur Cadeautje B 17 / 18 mei oudkarspel beide 1 juni Markelo çadeautje B 9 juni vinkega Crime Time L 28 / 29 juni Leidschendam beide -- overstap M / L ?? 12 / 13 juli Ede beide -- overstap M / L ?? 8 /10 augustus wieringenwerf beide Regiokampioenschappen NH
7 sept Texel Crime Time M?? 14 sept Gorssel Cadeautje L?? 27 / 28 sept Amersfoort beide 11 okt Hattem Crime Time 19 okt Diepenheim Cadeautje 25 / 26 Barchem beide 1 / 2 nov Bathmen Crime Time