Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mireilledons schreef:Dreamer, als je op http://www.voornruiters.nl kijkt vindt je de adresgegevens en de route. Veel plezier!

Al wel een bekende gespot waar ik vaker bij in een groepje zat afgelopen jaar. 
fatal_flower schreef:Ik zit in een B groep bij Roxana.
De laatste B cross is ook al even geleden (B springen trouwens ook), dat heb ik er ook bij gezet. Maar ze gaan toch uit van je behaalde punten. Hopelijk is het niveau van de groep een beetje passendAl wel een bekende gespot waar ik vaker bij in een groepje zat afgelopen jaar.
dat stond ook op mijn formulier. Ik heb een verzoekje gedaan of ik kan ruilen met iemand op BB niveau want mijn paard is wat van slag en ben dan toch bang dat ik de boel ga ophouden
cobrst55 schreef:fatal_flower schreef:Ik zit in een B groep bij Roxana.
De laatste B cross is ook al even geleden (B springen trouwens ook), dat heb ik er ook bij gezet. Maar ze gaan toch uit van je behaalde punten. Hopelijk is het niveau van de groep een beetje passendAl wel een bekende gespot waar ik vaker bij in een groepje zat afgelopen jaar.
Ze gaan uit van je bepaalde punten? Ik heb nog helemaal geen punten behaald want ik heb nog niet eens een startpas aangevraagddat stond ook op mijn formulier. Ik heb een verzoekje gedaan of ik kan ruilen met iemand op BB niveau want mijn paard is wat van slag en ben dan toch bang dat ik de boel ga ophouden

cobrst55 schreef:oh, vandaar. Dan snap ik t wel@fatal_flower maar ik heb een ander paard bij me dan bij de training van Rob (in Renswoude), dit is normaal al een heel kijkerig dier, vooral als ze ergens voor het eerst is maar op het moment is het wel heel extreem, ben op zoek naar de oplossing
Heb je al een reactie op je mail? 
fatal_flower schreef:cobrst55 schreef:oh, vandaar. Dan snap ik t wel@fatal_flower maar ik heb een ander paard bij me dan bij de training van Rob (in Renswoude), dit is normaal al een heel kijkerig dier, vooral als ze ergens voor het eerst is maar op het moment is het wel heel extreem, ben op zoek naar de oplossingHeb je al een reactie op je mail?
voor aanvang, en maken er het beste van. Citaat:ja heb antwoord en vooralsnog blijf ik gewoon in de ingedeelde groep, dus ik geef haar wel een borreltjevoor aanvang, en maken er het beste van.
Dan horen we toch bij elkaar in de groep. Jij hebt een paard die het spannend vindt en mijn paard heeft een amazone die het een beetje spannend vindt
Leuk je weer te zien! Een paar van de mooiste crossfoto's van 2013 heb ik dankzij jou
streep schreef:zag op bij een vriendinnetje van mij een filmpje van vorige jaar. Pfff denk niet dat ik al die hindernissen ga onthouden. Eerst gewoon en dan de cross hindernissen in een x achter elkaar rijden...