Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

veel van de dressuur en ook aardig wat van de cross. Netjes gereden in de cross, zag er goed uit. maj0 schreef:MizzMontana schreef:14
Waar stond jij foto's te maken?
http://s9.photobucket.com/user/BrancoGT ... 0.jpg.html
Alsjeblieft je foto's
Valyra schreef:Majo ik was startnummer 42 met een vosje in het bruin. Heb je mij nog op de foto staan?
Dressuur 186 en middenmoot. Was gewoon een brave foutloze proef maarjaspringen mooi foutloos en de cross 1 stop op hindernis 3. Was niet verlaagd voor de B en kwam toch wat te snel uit de bocht. Verder heerlijk gereden
Stijlpunten weet ik nog niet.
Vond het overigens persoonlijk qua hindernissen erg tegenvallen. Lastige aanrijlijnen en de afwerking van de sprongen miste vond ik. Ook vreemd om stenen voor een hindernis te leggen? Ik heb genoten van mijn paard maar niet van de cross. En volgens mij waren het meerdere eens met mij...
) de rest had of een weigering óf een braaf paard dat netjes zn beentjes inklapte en er braaf overheen ging. Was iig geen eerlijke sprong daar zo op het hoekje.... X_spirit_X schreef:Ik was nr 45 met een bruin paard en lichtblauw/donkerblauwe set. Heb je ook foto's van mij?

wel onbewerkt enz. Dus kan zijn dat het hier en daar een foto overbelicht is.
En het grappigste, in de auto had ik het over jou en Geert wist niet wie ik bedoelde
dus dat hij vaker vroeg hoe het gegaan was is wel leuk want hij zou je niet vragen hoe het gegaan is omdat hij je herkend maar omdat hij gewoon naar iedereen altijd vriendelijk is
zelfs met vrij goede bekende op sgw's vraagt ie als we door lopen ''wie is dat ook alweer''
hij is euh zeer slecht in gezichten 
. In de cross vond mijn paardje nog veel eng. Maar was de tweede keer (jonkie) en ik heb hem helemaal uitgereden, dus erg tevreden!!
!! Loetie84 schreef:Ik stond vandaag bij h8 in de L, maar heb er maar 2 of 3 daar netjes ovsrheen zien komen (oa bvw) de rest had of een weigering óf een braaf paard dat netjes zn beentjes inklapte en er braaf overheen ging. Was iig geen eerlijke sprong daar zo op het hoekje....