[SGW] Verslagen sgw Markelo Snorrewind

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 13:01

.
Laatst bijgewerkt door Dorith op 21-03-25 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 14:22

DmNqUe schreef:
Nou alle B-paarden staan online!

Wat heb je er een vaart achter gezet! Super! Bedankt :D

Wooeeiiii daar gaan we!
Afbeelding

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 15:05

Hier mijn paard met bijrjdster:

Afbeelding

Jammer dat de caphoes op de foto verkleurt lijkt, hij is nl. uber roze met glitters <3

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 15:35

domosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:50

MizzMontana schreef:
Nu dan eindelijk mijn eigen verslag van de dag

We waren lekker op tijd aanwezig en rustig rondje gelopen en daarna opgezadeld voor de dressuur. Losrijden net in die ene regenbui om half 11 maar ze was fijn te rijden. Nog even een paar keer aanmoedigen dat paraplu's niet eng zijn maar daardoor was ze juist extra scherp waar ze normaal een beetje traag kan zijn. Voor mijn gevoel de beste proef van haar tot nu toe met een enkel klein foutje. We kregen 195 punten en stonden daarmee met zijn vieren gedeeld 4e. Ik had eigenlijk hogere punten verwacht, of laat ik het zo zeggen ik heb wel eens slechter gereden en toch hogere punten gekregen. Maar ik had wel een 9 voor halsstrekken en we stonden maar 4 punten achter de nummer 1 dus er was nog van alles mogelijk.

Daarna nog een keer de cross gelopen en alle moeilijke hindernissen zagen er goed uit met de ruiters die ik voorbij zag komen, dus definitief besloten overal rechtdoor te gaan. Opzadelen voor het springen en dat deed ze uit het boekje, heerlijk gecontroleerd foutloos rond gereden. Door naar de DA, een hartslag van 77, een paar sprongen gemaakt op het voorterrein en naar de start toe. Daar heeft de ruiter voor mij zoveel problemen met zijn paard dat hij niet eens bij hindernis 1 in de buurt komt en hij bleef het maar proberen, paard bleef stijgeren en omdraaien terwijl ik nog maar een halve minuut had. Dus de starter schreeuwen: aan de kant! Nou dat ging niet van harte... ik ook nog schreeuwen terwijl ik gestart was. Pfff, dat was geen fijn begin. Daarna kwam ik echt niet lekker in het ritme op h 1 t/m 4, op het veld zag ik ook dat hij achter mij aan was gereden _-:( en begreep ik wel waarom mijn paard niet zo fijn aan trok. Het puntje en H7/8 het bos uit ging goed, wel de hele tijd al iets onder het tempo gereden dus daarna het rechte stuk naar haag en opsprong maar eens goed gas gegeven en kwam ik eindelijk beter aan het rijden. voor de opsprong iets terug rijden, deed ze top, trakhener ook, coffin een keer kijken maar wel gelijk door met been er aan, water ook even kijken maar wel door en toen even gas geven. Trots op mijn paard door de finish maar ik had geen idee meer of de tijd nog klopte. Ik heb mijn horloge altijd op 30 seconde extra staan en druk hem dan aan als ik nog een halve minuut heb maar daar was ik nu te laat mee door mijn rommelige start. Toen hoorde ik mijn tijd: 4.33 *\o/* Woehoe!! precies goed, alle spanning was er af en kon eindelijk genieten van ons rondje.

Uitgestapt, langs de DA, hartslag 60, paard verzorgd en nog even bij de waterbak gekeken. Nog een lelijke val gezien van een pony amazone die gelukkig na controle van de ambulance broeders toch op eigen benen weg liep. Nog een paar bokkers gezien en gesproken, gezellig! Toen kwam de uitslag en met stijlpunten 6.3 en 7.3 en concurrentie die het (helaas) niet zo goed had gedaan hebben we gewonnen in ring 3! Nu aan het nagenieten van mijn toffe paard <3 die dit toch maar weer even voor mij doet.

Hahaha ik was dat, die eraf viel op de boomstam bij de waterbak. Ik heb er gelukkig niks aan overgehouden, alleen wat schaafwonden op mijn gezicht. Dit was mijn allereerste cross, en alles ging op zich super goed. Maar ik heb nog maar 1 waterbak gesprongen met crosstraining dus kan me voorstellen dat mijn pony dacht, 'wtf is dit nou weer?' :D

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:05

MizzMontana schreef:
Horsemaniac wat jammer dat je GoPro je in de steek heeft gelaten, was vast even een teleurstelling toen je het filmpje wou gaan bekijken.

Wauwie echt mooie foto's van mij en mijn paard DmNqUe en Mbronsvoort!!

Deze is echt super mooi, wat een concentratie bij ons alle twee.
http://mbronsvoort.123website.nl/209356657?i=69840204

net als deze
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

De teleurstelling was al voor de cross hahaha :') want toen gaf die aan "NO SD"... stom ding... vandaag de SD kaart gereset op de computer en hij doet het gelukkig weer! vrouwen en technologie hahahah. was me op de go pro dus niet gelukt om de sd kaart te wissen want ik moest al bijna de cross in! dus heb nu eindelijk foto's zonder zoon gek ding op mijn cap hahaha *\o/* zo heeft elk nadeel toch een voordeel! al vind ik het jammer voor snorrewind want had hun graag het filmpje gestuurt van hun prachtige cross als aandenken! :j

curly2day

Re: Verslagen sgw Markelo Snorrewind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 18:00

Die van ons is ook niet gelukt, manlief had wifi verbinding met zijn telefoon en wilde hem al aanzetten maar dat was nog te vroeg. Toen moest zoonlief plassen, ik kreeg de telefoon in de handen gedrukt en met dat de ruiter het starthok in ging, liep ik naar hindernis 1, tja daar ging mijn verbinding, te ver weg....... en geen tijd meer om aan te zetten .......

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 18:00

:o? Blondy hier heeft een vraag aan de oplettende bokker:
Heeft iemand van jullie de flyer van de oefencross in markelo komende zaterdag gelezen?
Uit het Maarsbergen topic heb ik al begreben dat het van 13u tot 17u is en 10 euro kost.
Maar weet iemand hoe het zit met aanmelden of is het vrije komst?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 19:39

Is vrije komst! Ik heb er ook naar gevraagd en ga er ook naartoe :j

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 19:41

Wat denken jullie? Ik heb de 18e een B-parcours staan en de 19e crossles. Nu kan ik het springparcours afzeggen en de 18e oefencross gaan rijden. Enerzijds wel goed, want heb cross niet uitgereden. Anderzijds: alles waar ik B. voor heb gezet, heeft hij gesprongen (al dan niet met een weigering). Weet hij veel dat we maar 10 van de 21 hindernissen gedaan hebben. Denk dat het voor hem en mij ook wel goed is om weer eens een springparcours te rijden, laatste keer is toch alweer 2 maanden geleden. En volgende dag hebben we al crossles in Lelystad...

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 19:49

Springen kan iedere week meerdere keren. Een oefencross is er niet zovaak en aangezien je niet alles hebt gesprongen, kun je dat dan mooi doen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:11

Roxxiejj schreef:
Is vrije komst! Ik heb er ook naar gevraagd en ga er ook naartoe :j

Leuk! Dan kom ik ook trainen, echt gaaf dan kan ik mooi met het jonkie de pony cross rijden op een echt wedstrijdterrein :P

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:17

Volgens mij staan de foto's van WM fotografie er ook op.. :) !!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:24

Hebben jullie ook bij de site via de laptop dat je de laatste paar geplaatste evenementen niet kunt zien? Als ik de site open op mn telefoon kan ik het wel aanklikken maar dan vind ik het niet handig om de foto's te vinden. Hoe krijg ik de volledige site op mijn laptop? Het lijkt of het beeld te groot is voor mn lappie :)

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:27

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:28

Geen idee.. Maar man allemachtig.. Misschien moet ik Queen de volgende x helemaal in het roze steken of er een zebra van maken zodat ik mezelf er makkelijk uit kan halen.
Er zit echt totaal geen logica in die foto's. Het gaat van nr 11 naar 47, weer terug naar 23 en dan naar 117 :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:35

hahahaha ik heb ''de waterbak link'' nu bekeken maar zie niet veel waterbak :+

ga het nu ff proberen via jou linkjes Anke :)

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:38

Ja er zit totaal geen logica in. Heb me tot nu toe alleen op het hekje gevonden (2 na laatste sprong) die is wel erg gaaf. Even verder zoeken. Zwart paard haal ik er tot nu toe redelijk makkelijk uit dus ben bang dat het bij die foto's blijft.

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:43

Laatst bijgewerkt door shetties op 13-05-13 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:43

Als je 'Zoek op pagina' doet (CTL+F bv) en dan in de zoekbalk een gedeelte van je nr van een foto die je hebt gevonden intikt, dan zoekt die je foto. Mijn eerste foto die ik vond was 6305, daarna heb ik gezocht op 630 en vond ik nog drie foto's van mezelf :)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:44

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:47

Dat kind zal de volgende keer wel opletten shetties :P

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:48

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:50

Ja ik denk het ook wel, hij schrok volgensmij net zo erg als ik :j

MissBay