Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

of ik kan het niet vinden uiteraard, dat kan ook nog. Want er staat ook dat die op knhs.nl gezet wordt, maar ik zou niet weten waar ik daar naar een startlijst moet zoeken. Ik vind die nieuwe site echt moeilijk haha 
als de startlijsten online staan wordt dit icoontje fel gekleurd
SUCCES!!! komt vast goed! Horsemaniac schreef:goed idee LOETIE!!!! dan ben ik er ook!!!
startlijsten kun je vinden door op het eerste blad (home) de wedstrijdkalender (rechts midden) aan te klikken. Als je dan de wedstrijd ermelo op zoekt dan heb je nu alleen nog het vraag programma, maar er staan ook icoontjes achter voor de startlijsten en de uitslagen.als de startlijsten online staan wordt dit icoontje fel gekleurd
SUCCES!!! komt vast goed!
SUCCES ALLEMAAL!!!
jumerenik schreef:oh help. ik moet om 8 uur crossen!!!
savon's
hoe komen ze erop![]()
![]()
naja ik maak er het beste van. als ik niet word uitgebeld ben ik blij. dan mag ik namelijk naar de rabobank selectiedag. springen EN cross. als ik maar geen min rijd
ik denk dat de temperaturen dan een stuk aangenamer zijn
het word komende week namelijk een stuk warmer
(voorspeld men dan moet nog blijken)
IK moet om 13 uur starten! ik zal mijn zomer outfit mee nemen en een extra shirt zodat ik de mijne kan uitwringen na de cross!