Welkom appel_tje, fijn dat je paard gelijk de eerste keer al zo goed aanpakt met crosshindernissen. Heb je foto's van haar?
Irene, wat een mooi zadel! Voorlopig hou ik het nog wel even vol met mijn springzadel, een crosszadel komt er ooit nog wel eens als ik geld over heb
Goeie bijlees actie ook
en nog een leuke foto van je paard. Het is goed om ze veel mee te nemen zeker als ze nog wat kijkerig zijn. Ze leren zo veel als ze als jong paard al veel zien.Tiahastrona, hopelijk helpt een bezoekje van de tandarts voor je paard

UK_eef ook welkom hier. Ik ben ook afhankelijk voor vervoer en kan soms mijn moeders combinatie en soms de combinatie van de eigenaar van de andere paarden mee nemen. Waar ik wel voor zorg is dat ik niet iedere week iets plan want dan moet ik zo vaak vragen of ik de auto en trailer mee kan nemen. Dus alleen de dingen waar ik echt graag naar toe wil.
Anne3000, TeeGee
welkom! Ik ben benieuwd naar foto's van jullie paarden.Percy, met dat resultaat mag je zeker tevreden zijn voor een eerste cross, netjes hoor!
Marije heeft het formulier al klaar liggen voor Ermelo, als ik zelf niet mee rij kom ik in ieder geval kijken en aanmoedigen!
Gisteren de 5 jarige de eerste keer L gereden bij SGW Hoogenweg en ze was heel knap tweede!!
Dressuur 185, springen foutloos en de cross ook foutloos maar 31 sec buiten de tijd. Heb ook niet voor de tijd gereden want het stond een beetje apart kort uit de bocht af en toe, niet echt een cross om een lekker voorwaarts ritme op te bouwen. Maar van mijn paardje heb ik echt genoten gister!
SPAM:
http://www.youtube.com/watch?v=JLxzynCRfu0

. Denk dat het als ze echt willen springen het niet echt een groot probleem is. Ik heb afgelopen jaren nog voor een CIC ** niveau ruiter een paar paarden dressuurmatig getraind en die waren ook maar 1.62/1.63. En die lopen toch ook goed mee.