Hi Marijke, > > Hope you had a good weekend. I've sent the other two invoices and the > only left from before is Bianca (..... @hotmail.com). (bianca) > > When ready we will send them all to your address > > Kind regards, > Sarah
maak ik hier toch op uit dat nog Bianca niet betaald heeft. SP Klopt dit? Want ik begreep dat Bianca wel betaald had. Anders moet ik er namelijk even heen mailen dat Bianca wel betaald heeft maar ik wil dit dan wel graag bevestigd hebben
Bianca heeft inderdaad betaald, maar omdat ik geen factuur had, hebben we dat zelf berekend... Net zoals bij mijn eigen bestelling... Ik heb net ook een factuur ontvangen van ze, maar die is dus ook al betaald voor ik de factuur uberhaupt had gekregen... Heb er dus ook de vraag naartoe gestuurd of overige betalingen ook goed zijn gegaan...
Ja ik heb er op gereageerd, dus ik wacht de reactie even af, en neem dan contact met je op... eventueel stuur ik ze nog een overzichtje met mijn betalingen via paypal aan hen...
Iedereen heeft betaald en ze zijn al druk bezig om de shirts te maken. Ze waren eind deze week of begin volgende week klaar. Meenemen naar maarsbergen lukt dus niet... Helaas. Sorry ik had het voortraject korter verwacht.
Willen jullie ze nu opgestuurt hebben of moet ik ze mee nemen naar een volgende cross?
MM @ voor mij maar even ergens via via doorgeven ??, verzendkosten vind ik nl een beetje zonde van het idee om nu gezamenlijk te bestellen juist om de kosten lager te houden en vervolgens wel weer 7 euries weg te gooien.
Ik ben in Renswoude CIC, maar vast wel iemand die jij ziet en daar ook komt of naar lelystad tzt of onze meeting ??