Hij is niet zo groot maar ik kan er wel wat leuks van maken. En aangezien wij een hele dikke berg hout hebben liggen heb ik ook genoeg voor de hindernissen.
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/902089_506448712754418_493991237_o.jpg
Bosje achter op de foto. Aan de linkerkant ervan ligt een flinke stapel hout. 1,5m hoog, twee rijen dik dus zo'n 5 meter en dat 20-25 meter lang. Dus ik heb 1,5 X 5 X 20-25 aan hout. Kan dus flink aan het bouwen

Wil in iedergeval een waaier, triple, (nep) trakener, plantenbak heb de bak al dus alleen de planken nog, hek (heb ik ook al dus alleen nog naar het bos slepen), dakje (en nu maar hopen dat dit allemaal in mijn bosje past
) Maar als er kunstmest op de wei is gekomen zet ik daar ook nog wat neer: Zeiltje, glijbaan, fel gekleurde planken.Heel misschien komt er nog een tafel/opafsprong iets maar waarschijnlijk niet.
)
tis dus maar net waar de zwakke plek van ruiter en paard zitten!
), springen ging lekker, foutloos. En de cross in het begin wat afwachtend, maar op een gegeven moment hadden we de smaak te pakken. Geen enkele stop gehad! De opsprong vond ik zelf de vervelendste, maar Cas begreep het gelijk. Alleen enorm veel tijdfouten, tempo moet goed omhoog.
).