om 3 uur.Had gevraagd zo laat mogelijk maar dat kon alleen als ik met mijn pony tussen de paarden ging haha
Scheelt dat hij 1,55 is dus zo klein is ie niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fijn!

Tancreda4 schreef:Woei! Ik heb afgelopen donderdag weer les gehad van Michiel, zo leuk! Heb het wel gemist. Onze eerste les dit jaar, veelte lang geleden. Springlessen thuis gingen steeds minder, maar ze vind het ook echt moeilijk om in een bak volgens mij. Want daar merkte ik donderdag niets meer van. Oren erop en gaan met die banaan, blij paard - en blije ruiter
Springen deed ik eigenlijk nooit met haar, enkel los springen
Maar ze vind het zo leuk, en we hebben al een hoop geleerd bij hem. We zijn nog geen toppers, en als ik dan de fotos terug zie van mijn handen bijvoorbeeld, maar mijn paard vind het leuk - en ik ook - dus een heel leuke afwisseling om de blijheid in mijn paard te houden
Blij dat ik vorig jaar de stap heb genomen om het gewoon eens te doen

Sjolvir schreef:Nou de dressuur is hier ook rampzalig, maar kan stukken beter, moet hem op wedstrijd aan de praat zien te krijgen. Thuis lukt het wel als er geen wedstrijd is, kortom paard zijn mens moet schop onder d'r hol hebben want ik doe iets fout.