[SGW] Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 10:19

SplashIsLief schreef:
Ik heb inmiddels ook een mail gekregen dat het wordt opgelost. +:)+

Als ik de mail goed lees wordt de startlijst gemaakt aan de hand van de volgorde van inschrijving. Als ik dat geweten had, had ik niet precies om 12 uur ingeschreven :))

Ik las het ook, haha! Kan zijn dat mijn betaling wat langzamer is omdat het van ING komt en naar een andere bank moet, dan zit ik er als het goed is wel bij, maar niet als eerste :D

Joki

Re: Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 10:43

Het lijkt me wel raar om de startlijst te maken op volgorde van binnenkomst want dan moet mogelijk iemand die op 120 kilometer woont eerder dan iemand die op 20 kilometer woont en het lijkt me dat je daar toch een beetje rekening mee houdt

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 11:32

Ik was snel met inschrijven, maar heb wel gevraagd of ik ergens halverwege de klasse mag starten.
Het wordt mijn debuut, dus wil graag eerst even kijken hoe en wat... Hopelijk houden ze daar dan wel rekening mee...?

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 11:33

Het klopt. Op dit moment zijn we heel hard bezig om alle inschrijvingen te verwerken. Als alles verwerkt is, inclusief de betalingen. Dan wordt er per klasse gekeken hoeveel we kunnen laten starten en welke deelnemers op volgorde van binnenkomen inschrijving en betaling er kunnen deelnemen.
Dit zullen jullie zo spoedig mogelijk op de website kunnen zien. Er wordt dan een deelnemerslijst (dus géén) startlijst) en een wachtlijst gepubliceerd.

@Joki: beetje verkeerd gedacht. Wij plaatsen mensen op volgorde van binnenkomen van inschrijving en betaling op de deelnemerslijst. De startlijst wordt pas later gepubliceerd. Het zou wel erg krom zijn als wij geen rekening houden met deelnemers die van verder komen.

Excuses voor het verkeerde emailadres :o het moet idd zijn inschrijving@sgwalphenchaam.nl

Omdat wij voor het eerst met dit systeem werken en er wat dingen ook fout gaan, zijn wij coulant en plaatsen iedereen op de totale lijst aan de hand van de eerste email met inschrijving.

Hopelijk is het zo wat duidelijker, nu rest jullie wat geduld te hebben en te wachten :D wij doen ons best!

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 11:35

Het zou fijn zijn als mensen een beetje logisch nadenken en niet gelijk conclusies trekken dat wij geen rekening houden met deelnemers van verder. Natuurlijk proberen we dat waar mogelijk!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 11:39

Super fijn Christel :j

elinesikko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 12:27

Bedankt voor de update Christel

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 15:25

Christel dan denken we precies hetzelfde over de volgorde van de startlijst, fijn om dat bevestigt te zien

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 16:19

Helemaal goed Joki :D

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:04

Ah, het topic gevonden!
Ik heb me tijdig ingeschreven en betaald, en heb de bevestigingsmail ontvangen. Ik wacht verder dus rustig af :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:02

De gehele organisatie van SGW Alphen-Chaam is druk met de voorbereidingen. Het secretariaat verwerkt de inschrijvingen, de vrijwilligers worden geïnformeerd en de sponsorcommissie leggen de laatste afspraken met de sponsoren vast. Ook ook onze crossbouwers zijn weer goed bezig, alle vaste hindernissen zijn gebouwd en de komende weken worden deze tot in de puntjes afgewerkt. Kortom alles loopt volgens schema om de opening van het samengestelde wedstrijdseizoen 2013 van start te laten gaan. Binnenkort kunt u het volledige parcours per klassen met alle hindernisfoto’s op onze site verwachten.

Dat de eventingsport volop leeft mag blijken uit de massale inschrijvingen. Na de openstelling voor inschrijving, 1 februari 2013 om 0.00 uur, waren er op het secretariaat na 4 uur al meer dan 70 aanmeldingen binnen en dit ging heel de nacht door. Lang leven internet, super. Op de 1e dag was 80% van de aanmeldingen ontvangen. De amazones en ruiters komen dus graag naar SWG Alphen-Chaam. Momenteel is de inschrijving vervroegd gesloten, omdat er in alle klasse een wachtlijst is. Volg de verdere ontwikkelingen op www.sgwalphenchaam.nl.

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:18

Heb er super veel zin in, ik ga helpen. (Dus bij een hindernis zitten) Super leuk!! Succes iedereen!
Komen er trouwens nog bekende ruiters voorbij?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:34

Ligt eraan wanneer je er bent (eerste of tweede weekend), maar ik verwacht dat er tijdens het eerste weekend wel een aantal bekende ruiters zullen rijden. :j (Alice, Tim, Elaine etc).

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 16:43

Houd de website goed in de gaten, er is momenteel druk overleg achter de schermen, update over stand van zaken volgt snel. In ieder geval zal as zondag 24 februari de deelnemerslijst en wachtlijst gepubliceerd worden.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 20:38

Top dat hij zo snel gepubliceerd word Christel!!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:12

17 maart kom ik helpen en 24 maart speel ik de groom van mijn dochter.
laat het maar gauw zover zijn, zin in het seizoen *\o/*

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:13

christel82 schreef:
Houd de website goed in de gaten, er is momenteel druk overleg achter de schermen, update over stand van zaken volgt snel. In ieder geval zal as zondag 24 februari de deelnemerslijst en wachtlijst gepubliceerd worden.

Super *\o/*

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 23:07

Even voor de goede orde: de deelnemerslijst is nog geen startlijst :+, maar alleen een lijst met iedereen die deelneemt aan de wedstrijd. Er wordt ook een wachtlijst gepubliceerd.

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:13

Ik ga het ene weekeind helpen en het andere weekeind kijken, ik woon op 5 km afstand ofzo? :D

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:14

SplashIsLief schreef:
Ligt eraan wanneer je er bent (eerste of tweede weekend), maar ik verwacht dat er tijdens het eerste weekend wel een aantal bekende ruiters zullen rijden. :j (Alice, Tim, Elaine etc).

Ik ga het ene weekeind helpen en het andere weekeind kijken, ik woon op 5 km afstand ofzo? :D

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:34

Dan zal je ze zeker tegen komen. :j

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 09:06

Helaas ga ik me afmelden, paard staat met een dik been. Lijkt goed te gaan (geen pees), maar wil het risico niet lopen. Langs de dierenarts gaan we ook. Heel erg jammer, maar ik zou het nog veel erger vinden als ik de gok er wel op waag en hij is niet goed na de cross.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 09:08

Jammer suikermeisje, maar je paard gaat boven alles!
beterschap voor je paardje

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 09:11

Inderdaad! Maar wil wel weten wat er met zijn been is. Hij is niet warm, en ook niet kreupel. Hoop dus dat het meevalt. Maar kan er niet met een gerust hart op gaan zitten nu, ik wil gewoon weten wat het is.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 09:24

Onwijs balen :(:)