Mootje schreef:Ik ben Sandra haar verrassingsact, maar dat kan ik niet voor me houden Moeten we het maar niet over paarden hebben.
_Sim_ schreef:Mootje schreef:Ik ben Sandra haar verrassingsact, maar dat kan ik niet voor me houden Moeten we het maar niet over paarden hebben. Hé, dat was mijn gedachte!
Bluf mootje! Muti, het is ook zomer dus met beetje mazzel kunnen de deuren open in combinatie met oppas Niels.
Deal mootje! Paarden?? Nee dat is idd geen goed onderwerp, eten, Lieke, ouwehoeren en stripacts is genoeg
En ik ben tegenwoordig enorm aan het koken geslagen, dus ga even bedenken wat dat gaat worden... zit te denken aan een pompoen-wortelsoep
_Noor schreef:Bluf mootje! Muti, het is ook zomer dus met beetje mazzel kunnen de deuren open in combinatie met oppas Niels.Ja twee weken later op vakantie in zuid Afrika maar in Nederland is het dan echt nog heul koud hoor.
weule schreef:Deal mootje! Paarden?? Nee dat is idd geen goed onderwerp, eten, Lieke, ouwehoeren en stripacts is genoegals jij gaat strippen jeroen zorg ik dat ik van de partij ben, dat wil ik niet missen edit: gezellig mootje!
Gadsiejakkie strippende mensen, wat moet Lieke daar wel niet van denken??? Ennuh Jeroen alles wat hangt of bungelt wordt vastgegrepen he, en bij Lieke is het ''vast is vast''
muts_marijke schreef:Gadsiejakkie strippende mensen, wat moet Lieke daar wel niet van denken??? Ennuh Jeroen alles wat hangt of bungelt wordt vastgegrepen he, en bij Lieke is het ''vast is vast''
muts_marijke schreef:Gadsiejakkie strippende mensen, wat moet Lieke daar wel niet van denken??? Ennuh Jeroen alles wat hangt of bungelt wordt vastgegrepen he, en bij Lieke is het ''vast is vast''
weule schreef:Goed lezen;) mootje gaat strippenDat had ik gelezen, maar op 1 been kan je niet lopen dus had wel verwacht dat je haar zou bijstaan!Valt me van je tegen.
muts_marijke schreef:Gadsiejakkie strippende mensen, wat moet Lieke daar wel niet van denken??? Ennuh Jeroen alles wat hangt of bungelt wordt vastgegrepen he, en bij Lieke is het ''vast is vast''mij kan je opvegen op dit moment