Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:Wat vangt de AJ meer op dan alleen de BP dan dames? Ik vind een AJ echt vreselijk lelijk en moet dus wel heel erg overtuigd worden van het voordeel
Evony schreef:Loetie84 schreef:Wat vangt de AJ meer op dan alleen de BP dan dames? Ik vind een AJ echt vreselijk lelijk en moet dus wel heel erg overtuigd worden van het voordeel
sorry maar dat vind ik echt een verschrikkelijke reden!
Ze stabiliseren je wervelkolom bij een val, en inderdaad je nek romp sleutelbenen en ribbenkast.

! Zwakheid van internet helaas, daardoor gewoon keiharde miscommunicatie.
en heb dan nog een 4/5 maand om de rest bij elkaar te sprokkelen, wil hem niet zomaar van mn rekening pinnen want daar vind ik het bedrag te groot voor

Verder zijn er nog veel meer dingen die ik graag wil, maar eigen veiligheid is toch wel erg belangrijk, zeker bij zo'n brokkenpiloot als ik ben

maximiliano schreef:Zoo das zeker leuk evie! Ik hoop aankomend jaar ook te kunnen helpen!
Ik wil ook echt graag een AJ! Denk dat ik ook maar aan het sparen ga!
Bij Divoza hebben ze nu al een zwarte voor €249! Ik wil uiterraard graag een blauwe
maximiliano schreef:Ik wil ook echt graag een AJ! Denk dat ik ook maar aan het sparen ga!
Bij Divoza hebben ze nu al een zwarte voor €249! Ik wil uiterraard graag een blauwe

(of begrijp ik het hier ook verkeerd?)