Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bianca1980 schreef:De helmcamera van mij, de M cross.met daartussen de stukken vanaf de zijlijn.
http://www.youtube.com/watch?v=zXlZzzdfhG0
Valyra schreef:Irene wat schrikken zeg, hoorde al van anke dat je anke al helemaal aan het aanmoedigen was en nog wel blij klonk..
Maar dus wel pijn gedaan
Hindernis 6 en 7 was voor veel paarden in de B moeilijk, heb van meer gehoord dat ze daar stops hadden of via een zijkant weer van de bult zijn beland..
Zo zonde want je stond er echt super voor! *Ik had gelijk he over de dressuur*
Je weet van de vorige crossen dat jullie het kunnen, helaas gebeurde dit, maar de volgende keer gaat het vast weer fijn! Rijd je helemaal geen cross meer dit najaar?
AnkeVivaldi schreef:Irene: Echt balen. Zag Aaron dus al staan en even later hoorde ik (geloof ik) jou zeggen 'Goedzo Anke!!!' of was jij dat niet?? Echt balen en hopelijk gaat het snel weer beter. Iedereen heeft wel eens zo'n pechdagWeet zeker dat het allemaal goed komt, straks ga je als een speer naar de finish
Finlandia schreef:Heerlijke sprong en staat mooi op de fotoInderdaad Laura, mocht de cross tegenvallen hebben we gelukkig de fotos nog
![]()
en sommige pakken nog net het randje mee... phew
[ Afbeelding ]
PercyLeen schreef:Het is maar hoe je het bekijkt! Hij heeft er gewoon overna gedacht! Waarom springen als je er gewoon een opstapje voor hebt zitten! Slim paard