Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vera_pino schreef:Maar begrijp t inschrijfgeld niet zo? Dat moest toch overgemaakt worden, kan er niet zo mee zitten. Paard heeft op stal gestaan en waren enorm gastvrij. En de organisatie maakt toch kostten of het nou afgelast is of niet.
bianca1980 schreef:vera_pino schreef:Maar begrijp t inschrijfgeld niet zo? Dat moest toch overgemaakt worden, kan er niet zo mee zitten. Paard heeft op stal gestaan en waren enorm gastvrij. En de organisatie maakt toch kostten of het nou afgelast is of niet.
Inschrijfgeld werd niet overgemaakt en dat de organisatie kosten heeft gemaakt dat ben ik helemaal met je eens, maar dat zijn wel kosten die je dan met zijn allen moet dragen en niet op 1/3 van de deelnemers omdat die op vrijdag werd ingedeeld (en dus ook om die reden een aantal stalling ed heeft betaald)
Stel ik was nu op zaterdag ingedeeld had ik dus niks betaald en ok geen stalling gehad. Dus ik ben wel van mening dat wat voor de 1 geld ook voor de ander moet gelden.
Watapatja schreef:het is een lastige situatie, vind dat ze de mensen die vrijdag dressuur gerden hebben bewijze van €8,- moeten betalen voor hun dressuur proef en de rest gewoon terug moeten krijgen! Mocht het verplaatst worden moeten die deelnemers dan weer opnieuw dressuur rijden? zijn hier regelementen voor?

Sannnn schreef:Nouja, dat de vrijdag rijders flexibel zijn en de zaterdag starters niet is wel erg kort door de bocht. Het is al vervelend genoeg voor de organisatie dat dit gebeurd is, zij hebben ook allemaal kosten gemaakt. Dat er na zo'n aflasting wat betaald moet worden vind ik niet meer dan logisch.
Het is nu allemaal afwachten helaas.
_Sim_ schreef:Maar er is toch nog helemaal niks duidelijk/besloten over het wel of niet terugbetalen door de organisatie?Eerst maar afwachten of er eventueel een alternatieve datum kan komen voor Hattem.
Regiokampioenschap kan toch wel tegelijkertijd verreden worden?