MargreetW schreef:ponyparadijs schreef:Nou niet alleen kleine kinderen kunnen kinderachtig reageren hoor.
Was zaterdag een dame die na het springen haar paard aanbood bij de veterinair. Daar liep hij kreupel. Ja echt kreupel. Dus moest ze nog een keer lopen. Nog kreupel. Zei ze dat het door zijn springschoenen achter kwam. Maar nadat die af waren was het nog niets beter.
DA heeft haar weg gestuurd en toen ging ze lopen roepen dat zij niets zag en dat ze zo graag wilde starten en dat ze toch niet voor niets zo ver was gereden.
Nou mijn mond viel open zeg!
Ja, en die hebben we nog een keertje terug laten komen zonder kalkoenen en toen nog viel het kwartje niet.
Dat was toch zondag? Die heb ik ook gezien. Ze stonden ook naast mij geparkeerd. "Je ziet alleen in draf dat hij kreupel is, in stap & galop heeft ie nergens last van". Komop zeg. Toen gooiden ze het op rommel tussen de beschermer en kleinzerig paard. Paard werd met alle spullen op in de trailer gezet, en in de trailer met veel gemopper afgezadeld.
Hetismij, ik heb ook behoorlijk gebruld maar dat heeft dus weinig indruk gemaakt. Bij mij leken ze ook te schrikken.
Bij mij ging de cross erg goed, was foutloos en dat voor de eerste keer! Ben ook echt supersuper tevreden, wel heel veel tijdfouten (2 min over de tijd
), maar daar valt altijd aan te werken.
maar voorderest foutloos maar dus uitgesloten. Achja volgende keer beter
dus wie weet Ermelo volgend jaar. Volgens mij gebeuren er meer rare dingen dan je zelf uberhaupt mee krijgt.
Gaat ook wel erg offtopic nu.