Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is enorm met die mais erop dus hopelijk vegen de eerste paarden anders word de sprong wel heel hoog.
Na een klein bochtje draaien een puntje (M niveau) en erachter een pallet/hekje (M/L Niveau) heel technisch zoals hij nu staat. Er staat ook een mooie houtstapel op de plek van de passage du route van 2010 en eerdere jaren. Heb nog meerdere mooie dingen zien staan en de waterbak zal ook zeker een mooie uitdaging zijn. M heeft een afsprong in het water, L een sprong met een lichte helling in de landing op het droge dicht bij het water. En de B heeft de sprong iets verder eraf maar meters dichterbij dan 2010, er zit nog geen water in natuurlijk maar denk dat het zeker voor de B een scherprechter zal zijn. Ze zijn dit jaar heel erg vernieuwend nu al en dan staat nog niet eens alles heb de lijst met hindernissen al gezien en het klinkt weer super.
Sannnn schreef:Niet de boom het water in dus meer in het L en M? Ben benieuwd ook al zal ik er zelf niet rijden, kom wel kijken!
Dat is dus niet zo vooralsnog ligt er niks in de waterbak zelf. Zoals ik het inschat springt enkel de M het water in en kom je met de L sprong in de landing op het droge terecht. Zit nog geen water in maar leek mij vrij sterk dat het water helemaal tot de L sprong kwam. mireilledons schreef:ReneeMonty, is er voor de B ruiters ruimte om eerst natte voeten te gaan halen om vervolgens de boom aan te rijden en dan pas het water in te gaan? Begrijp uit de reglementen dat dat toegestaan is voor zo ver je de hindernis niet aan rijdt..
haha)
mireilledons schreef:De b hindernis is zeker geen insprong maar staat wel heel krap op het water zodra je erover bent zit je al bijna meteen in de waterbak hij staat er zo'n 2/3 meter vanaf gok ik. De waterbak is nog steeds hetzelfde als eerdere jaren heb nog een foto topic uit 2010 de waterbak gaat vanaf dezelfde kant genomen worden. En als je de foto van de waterbak tevoorschijn haalt is er precies dezelfde opzet:ReneeMonty, is er voor de B ruiters ruimte om eerst natte voeten te gaan halen om vervolgens de boom aan te rijden en dan pas het water in te gaan? Begrijp uit de reglementen dat dat toegestaan is voor zo ver je de hindernis niet aan rijdt. Ben ook erg benieuwd naar de cross. Heb perfecte tijden en kan tussen de dressuur en het springen rustig de cross lopen.
De weervoorspellingen zijn helaas wel wat minder gunstig geworden.

Foto's 2010: [SGW-ITP] SGW Gorssel hindernissen 2010
Leuk dat ze zo hard aan veranderingen werken!