Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hetismij schreef:Dat vraagprogramma wat nu op de site staat klopt niet, tenminste op dat vraagprogramma worden alle rubrieken op vrijdag verreden en dat er inderdaad BB is. Ik heb toen het vraagprogramma werd vrijgegeven gemaild of ik voor de BB kon opgeven en toen zeiden ze dat er alleen B was en nu L ipv BB.
JoycexLynn12 schreef:Ik twijfel nu een beetje... heb me vandaag geselecteerd in de M2 voor de regiokampioenschappen, die zijn 22 juli.
In ermelo na dik een uur crossen was ze nog niet moe en liep ze super fijne dressuurlessen. Persoonlijk
Nog even over nadenken, ze heeft een bere conditie, daar zal het niet aan liggen.
Kan natuurlijk 21 juli lekker lang en laag gaan rijden, de ontspannenheid opzoeken en op de regio gewoon lekker op safe rijden.
Daarom vind ik datde volgende dag dressuren geen probleem is. Anders had je het ervoor gedaan... Loetie84 schreef:Vond vorig jaar het verschil tussen B en L wel meevallen. Gaat dus vast goedkomen hetismij!

Loetie84 schreef:JoycexLynn12 schreef:Ik twijfel nu een beetje... heb me vandaag geselecteerd in de M2 voor de regiokampioenschappen, die zijn 22 juli.
In ermelo na dik een uur crossen was ze nog niet moe en liep ze super fijne dressuurlessen. Persoonlijk
Nog even over nadenken, ze heeft een bere conditie, daar zal het niet aan liggen.
Kan natuurlijk 21 juli lekker lang en laag gaan rijden, de ontspannenheid opzoeken en op de regio gewoon lekker op safe rijden.
Persoonlijk vind ik training wel anders dan een wedstrijd, maar ook ik ga de volgende dag gewoon op dressuur cc. Maar lang en laag rijden? In de cross? Er is geen dressuur he, in ErmeloDaarom vind ik datde volgende dag dressuren geen probleem is. Anders had je het ervoor gedaan...
(helaas...
)