[SGW] SGW Vinkega 10 juni - Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: SGW Vinkega 10 juni - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:55

Tody: ga jij zaterdag lopen?

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:19

Ligt eraan of ik leerlingen heb die dan lopen, of dat ik nog naar Renswoude ga. Als het al is, dan eind van de middag.
Maar ik kan zelf zondag tussendoor (wel twee keer) lopen... :Y)

Hoe laat moet jij dressuren? Ik zoek nog een voorlezer, misschien kunnen we wat combineren O:)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:20

Bianca die rugnrs vindt ik idd ook irri. Je kunt niet goed zien wanneer en na welke nrs je moet.

Dus 6abc zal dan als het goed is de waterbak zijn.
Rosa haha idd Oudehorne. Paard staat in Nijeberkoop, dus meestal reken ik vanaf daar.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:40

Tody schreef:
Ligt eraan of ik leerlingen heb die dan lopen, of dat ik nog naar Renswoude ga. Als het al is, dan eind van de middag.
Maar ik kan zelf zondag tussendoor (wel twee keer) lopen... :Y)

Hoe laat moet jij dressuren? Ik zoek nog een voorlezer, misschien kunnen we wat combineren O:)

Ik wil ook wel ff naar renswoude ;) samen gaan ?? Ik heb overigens ook geen lezer..... :\ mijn groom kan waarschijnlijk niet mee, dus misschien kunnen we mekaar helpen ??

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:53

Ik heb ook mooie tijden! Ik heb er al zin in! :D

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:05

Citaat:
dus misschien kunnen we mekaar helpen ??

Hoe had je dat in gedachten? Als ik moet rijden zit jij al te paard, en andersom. :P
Of bedoel je gezamenlijk iemand omkopen? :Y)

Of ik naar Renswoude kan weet ik op z'n vroegst vrijdag... -O-

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:33

Ik parkeer die knol van mij zo bij bordje A interresseert me niet. Er zat toch een kwartier tussen ?? Dus als ik niemand geen voorlezer kan strikken die voor of na mij start dan maar zo....
vrijdag is goed hoor voor renswoude, ik heb ook nog niet echt een planning, en je hebt mijn nummer.

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:39

Hahaha, zou wel goed zijn voor die clown van mij om eens een proefje te bekijken! (zie het echt al voor me,
om beurten voorlezend met paard aan de hand.. _O- :') )
Is goed, zal even zien hoe alles lopen gaat!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:04

DanielleB schreef:
@Matty; zag dat jij paar na mij moet. Gaat je vriend mee? Ik denk dat ik alleen ga, zou jouw voorlezer mij ook misschien willen voorlezen?
Hé Danielle, wij zitten ook bij elkaar in de baan inderdaad. :D Zoals 't nu lijkt, gaat ie wel mee. Hij wil je vast wel voorlezen. :j

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:30

En anders is mijn moeder nog wel op het terrein, aangezien ik iets na 1 uur pas met proef klaar ben. Als je haar lief aankijkt, wil ze je/jullie ook wel lezen hoor :j

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:39

Jeee ik ben inmiddels ook geplaatst (vanaf de wachtlijst) :) Pas om 13:19 dressuur, als laatste in ring 2. Gister nog een crossles gevolgd, pakte ze super aan, heb er helemaal zin in! :D
Morgen of vrijdag nog even naar Oenkerk voor het water, want dat was er gister niet.
Kan zaterdagochtend wel verkennen, tijd zat :) (toch wel relaxt dat ze pas om 10u beginnen)

@Danielle: als je niemand kan vinden, ik heb dan ook wel tijd!

awesterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:21

@Marije, Wanneer had jij je opgegeven? Ik sta nog op de wachtlijst, dan kan ik kijken of er veel tijd tussen jouw en mijn opgave zit..

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:03

Top, Marije!
En ik start als één van de laatsten, dus kleine kans dat ik je weer laat wachten :Y) :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:36

Super Marije! Dus jij kan ook mee doen :)

Oh helemaal super Marije!
Ik val wel op met mijn haflinger hahah...

Ik wil ook wel iemand voorlezen hoor als het met de tijd past ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:36

Puera schreef:
DanielleB schreef:
@Matty; zag dat jij paar na mij moet. Gaat je vriend mee? Ik denk dat ik alleen ga, zou jouw voorlezer mij ook misschien willen voorlezen?
Hé Danielle, wij zitten ook bij elkaar in de baan inderdaad. :D Zoals 't nu lijkt, gaat ie wel mee. Hij wil je vast wel voorlezen. :j

Helemaal super! Dit is jouw eerste SGW ook weer?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:43

Van dit jaar wel. :j

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:28

Ik doe ook mee, rondje BB. Verwacht wel dat we hierna toch echt wel klaar zijn voor het officiële werk ;)
Ik ga zaterdag wel direct 15u verkennen, had liever eerder gelopen ivm een evenement dat ik ook organiseer dít weekend.

Ben benieuwd naar beeldmateriaal!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:49

Komt er niet toevallig iemand deze week al langs de manege om alvast wat hindernissen op de foto te zetten? :o :D

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:16

AntheaV schreef:
Komt er niet toevallig iemand deze week al langs de manege om alvast wat hindernissen op de foto te zetten? :o :D

haha ik ben ook benieuwd :D
zal wel erg gaaf zijn als er 2 waterbakken in komen :o

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 17:12

Ik doe ook mee in de B-paarden, ik dacht alleen dat het volgende week pas was dus nog maar even hard trainen :o . Vrijdag gaan we in Grolloo trainen, iemand ervaring met dat terrein??

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:11

Rox @ start jij dan als eerste in de dressuur ?? en dan Nina en ik om 13.30 ?? dan kunnen we nu je moeder al vast lief aankijken.. :D ?? Kunnen wij ook gelijk een foto maken na dressuur, als jij nl klaar bent met dressuur rijd ik al los en Nina ook.
Weet niet hoe we uitkomen met de tijden van de cross ?? dat we ook in cross outfit op de picture kunnen ?? of zitten jullie dan al erg ver naar voren ivm de B en L verschil.....

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:12

Mooi dat ze er nu tijden bijgezet hebben, maar ze hebben niet zoveel gedaan met de tips uit mijn mailtje van vorige week, heb zelfs geen antwoord terug gekregen...

Rugnummers lopen kriskras door elkaar bij het starten van springen/cross, maar het is gewoon zó belangrijk dat dat goed doorloopt...

Dressuur wordt 6,5 minuut (ipv 8) per proefje gerekend, het kán, maar dan moet je een hele goede ringmeester hebben, een snelle jury en mag er niks foutlopen en moet iedereen zijn papieren in orde hebben.

Springen en cross wordt juist 2,5 minuut voor gerekend, erg ruim, maar dan is dit zinnetje een beetje vreemd;
"De vermelde starttijden zijn een indicatie tijd, de deelnemer is zelf verantwoordelijk voor het op tijd aanwezig zijn."
SGW werkt niet hetzelfde als een dressuur- of springwedstrijd, je mag op je eigen tijd starten.

Daarnaast is het nog een heel gescroll in de startlijst omdat je niet je dressuur, spring en crosstijd netjes naast elkaar hebt.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:21

Ik heb ze vanmiddag ook een mail gestuurd en een tip gegeven wat betreft de nummers. Hoop niet dat ze ons nu betweters vinden

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:24

Bij Oudkarspel was het toen ook een keer verkeerd gegaan met de rugnummers, ontzettend lastig want je kunt zelf niet in de gaten houden hoe ver ze zijn, het is gewoon een heel gedoe

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:29

lijkt mij voor de hindernis controleurs en de rekenkamer ook alles behalve fijn