[SGW] SGW Clusius event 2012 ( oudkarspel)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rox_Basil

Re: SGW Clusius event 2012 ( oudkarspel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 15:53

daarom wordt er nu ook gewerkt met dat nieuwe programma voor de uitslagen.. een dure maar goede investering. je kan nu gelijk zien, wel onder voorbehoud natuurlijk hoe je punten van dressuur, springen en cross zijn.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 15:55

Dat is een verbetering, zeker weten, maar nu de rest nog.....

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 21:38

Normaal doe ik altijd mee. Dit jaar kwam het niet zo goed uit dus kom ik gezellig vrijwilligen :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 21:39

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 21:41

Damelza schreef:
Normaal doe ik altijd mee. Dit jaar kwam het niet zo goed uit dus kom ik gezellig vrijwilligen :)

Kom je kijken vrijdag :D ?

Ik moet om 6uur.. vriendin waarmee ik samen ga staat 2 keer op lijst, zucht :Y)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 21:56

Haha ook leuk ik sta er op als ervaren ruiter, oh???!!!! Hahaha
Heb alleen gemaild dat ik niet met mensen wil die voor het eerst over een hindernis gaan haha ;)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 22:07

Whaha zelfde hier :')

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 07:49

Hoe veel Bokkers starten hier nu eigenlijk?
Ik zit een beetje in dubio namelijk of het loont om een starttijden topic aan te maken of niet.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 07:50

Er is al een starttijdentopic toch? Denk dat een aantal nog wel wachten met het doorgeven van de starttijden, aangezien er nog wel het één en ander veranderd gaat worden (hoop ik).

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 07:51

Toch best een aantal. Meesten zullen inderdaad wachten met doorgeven omdat de tijden waarschijnlijk toch nog zullen gaan veranderen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:04

}:0 Dat heeft mijn collega inderdaad al aangemaakt en heb ik helemaal niet gezien...
Oeps, slordig van mij.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:13

Ik heb het idee dat een aantal mensen hier (vooral de mensen die nog nooit of heel weinig sgw"s gestart hebben) nu zeurt om het zeuren wat betreft de starttijden en de wedstrijd. Laten we eerlijk wezen, er zijn zat sgw-wedstrijden waarbij de starlijsten niet kloppen zodra ze bekend zijn. Definitieve lijst klopt dan wel.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:17

Dat is ook zo Roos, maar het is nu woensdag met voor Noor hele fijne tijden en dan hoef ik verder niks te regelen. Maar als het vrijdag nog flink wordt omgegooid en het wordt qua tijden niet gunstig voor Noor (lees voor mij want ik trek er sowieso een hele dag voor uit) kan ik niks meer regelen en heb ik wel een probleem.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:19

Mijn tijden zijn ook weer veranderd, heb het nu fijn. Kan nu tussendoor de cross lopen want moet 25 minuten eerder dressuren en heb nu bijna 2,5 uur er tussen. Maar als het vrijdag last minute weer anders word is dat wel goed balen... Want dan valt er weinig meer te regelen.

De klas die het organiseert kan er waarschijnlijk ook niet veel aan doen aangezien ze waarschijnlijk geen tot weinig ervaring in de SGW hebben. Maar dan moet de school ze goed begeleiden en een bepaalde handleiding hebben.. Want zo is het wel vervelend, las nog even het topic van vorig jaar door. Toen waren er ook al bepaalde 'klachten' die ze best kunnen voorkomen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:22

Margreet, ik weet eigenlijk niet beter dan dat de definitieve lijst bij iedere wedstrijd pas op donderdag of vrijdag bekend is. Ik heb bij Lisse wel eens op zaterdag een andere tijd gehad toen ik zondag moest starten. Meestal scheelt het niet zo heel veel.

Maar ik vind dat de organisatie, die zeker op een aantal punten wat steekjes heeft laten vallen, door een aantal mensen al wordt afgekat voor de wedstrijd verreden is. Persoonlijk vind ik dat niet zo netjes.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:23

Muti, ik denk dat we sowieso niet heel lang van huis zijn aangezien er 'maar' twee M ringen zijn. De tijden zullen niet dusdanig veranderen dat we van 10 tot 3 zoet zijn.

Edit: mijn tijden zijn ook iets aangepast, kan nu tussendoor ook nog wel een keer (of in ieder geval een deel) lopen. :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 10:41

Roos, ik heb dit topic net even doorgelezen maar het enige 'katten' dat ik kan vinden is het feit dat een aantal mensen graag afgelopen weekend de startlijsten hadden willen zien omdat ze eventueel een overnachting etc. zouden moeten regelen.
Verder lees ik dat een aantal mensen de organisatie te groen en te onervaren vindt, maar dat is al jaren het geval. Voorgaande jaren was het wachten op de uitslag dramatisch te noemen, en met het werken van de Equiscore zal dat zeer zeker verbeteren en is dat een hele goede zet geweest.
Waar ikzelf dan meer moeite mee heb is dat o.a. jij en Texelse aangeboden voorgesteld hebben om hun ervaringen te delen en dat daar dan geen reactie of respons opkomt.
En ik blijf van mening dat er vanuit de school een soort supervisor moet zijn die de boel in de gaten houdt een aanstuurt en daarna zorgt dat de draaiboeken geoptimaliseerd worden. Vorig jaar was er in het noorden ook een nieuwe cross en die mensen namen ervaren hulp met beide handen aan.

Waar ik me meer 'zorgen' om maak is het feit dat er in dit topic mensen zijn die geen idee hebben wat een SGW inhoudt en dus zaterdag/zondag een beetje in the blind hun eerste cross gaan rijden.
En dat vind ik nou eng.

Ik denk inderdaad dat er voor Noor nu niet zoveel meer veranderd en ik niets hoef te regelen maar ik vind het not done (voor welke cross dan ook) dat je de dag ervoor de heleboel nog omgooit.
Maar dat is ook mijn mening.

By the way en compleet off topic, kom je 22 juli ook. Zou wel erg gezellig zijn. :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 11:37

Ik doelde inderdaad ook op de onervaren mensen die nu met iedereen mee gaan tetteren. Dat vind ik niet netjes.
Wat betreft de leraren, ik heb daar een aantal jaar op school gezeten en de meeste hebben maar 1 belang en dat is niet die van de leerlingen ;) Erger me er op zo'n dag ook wel aan hoe de leraren erbij lopen en zich duidelijk beter voelen dan een ander terwijl ze er geen drol van snappen.

Ik denk het wel dat ik er de juli ben.

Moet nu alleen even een paard aanspreken dat ze bepaalde acties even uitstelt ;)

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 12:23

Komt allemaal wel goed! Ik heb er iig veel zin in, van mij mag het best dit weertje zijn.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 20:42

Zoals mijn tijden nu zijn, rij ik om 13:16 mijn dressuur, klasse L.
Is er iemand die rond die tijd mijn proef zou willen lezen?

arrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 22:35

Ook wij zijn weer van de partij! starten dit jaar voor de 2de x in de B.
Hopen dat we verder komen dan vorig jaar, werden toen voor hindernis 2 tot stoppen gedwongen omdat er een hindernis omlag.
Daarna dacht paard lief doe het zelf maar.
hopen op droog weer en weer veel gezelligheid!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 06:30

Ik zie ook niet veel katten hiervoor bij komen.
Is eigenlijk ook logisch dat de start ieder haar wat rommelig verloopt, omdat de leerlingen veel vrij/los gelaten worden en er weinig ervaring is.

Ik heb er in ieder geval veel zin in sta inmiddels ook op de zondag lijst ;) en ik zie het allemaal wel!

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 06:56

Doom kom jij zondag ook?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 07:22

MargreetW schreef:
Waar ik me meer 'zorgen' om maak is het feit dat er in dit topic mensen zijn die geen idee hebben wat een SGW inhoudt en dus zaterdag/zondag een beetje in the blind hun eerste cross gaan rijden.
En dat vind ik nou eng.

Hoezo vind je dat eng margreet? eens moet de eerste keer zijn toch?!
Ik doe al 3 jaar aan crosstrainingen, ga ieder jaar wel mee als groom met een crosswedstrijd in Nederland maar ook in Belgie en spring zelf ook regelmatig oefenparcourtjes.
Ik zelf zou mij bijv niet opgeven voor een eerste keer als ik deze "ervaring" noem ik het maar.. niet had, dat had ik niet eerlijk gevonden tegen over paard lief.
Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe hij het zondag gaat oppakken, het rondje in zijn eentje ;)
Laatst bijgewerkt door doom op 31-05-12 07:25, in het totaal 1 keer bewerkt

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 07:23

JoycexLynn12 schreef:
Doom kom jij zondag ook?

Ja ik rijd mee in de BB he ;)

Gefeliciteerd wijfie!!! *\o/* *\o/* *\o/*