Goedemorgen allemaal, Texelse, wat naar nieuws, Karen ik hoop dat alles toch nog goed komt, Sannn misschien is alleen aan de scriptie toch niet zo'n slecht idee. Kom op je kunt het, Mootje, ben je bang dat het in Cuba gaat smetten of zo? Kris, gewoon bellen en gaan. Ik sta bij de TA in de computer als angsthaas 10+ en mij viel het gewoon mee de laatste keer.
Succes allemaal vandaag, wat je ook doet, doe het met veel plezier.
@ Kris ga in doen!! Het moet ook heel snel 6 mei zijn want ben het wachten zat!!!! Maar ik zou zeker ff bellen en gaan!
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-12 08:53
Niet bijgelezen, maar iedereen die mij een stukje gestuurd heeft moet als het goed is nu in de OP staan
muts_marijke
Geplaatst: 25-04-12 08:59
Moggel
@ Sannn wat een gaaf alternatief! @ Kris wat balen van je tand pijn. En dan ook nog zo'n lange dag. @ F_E niet zo'n lekker avondje als je verwacht had dus. @ Annetje vanavond maar op tijd slapen dan. @ Sanurie heerlijk toch dat je de pony niet meer met broertje hoeft te delen. Ik zou de vlag uithangen @ Noor heeft een lief vriendje! Veel plezier met de dressuur les! @ Margreet ik vind jou helemaal geen type ''angsthaas'' voor de TA.
Ik ben aan het wachten op de meneer die mn huis gaat sprayen... half 9 ben ik er ... jaaaaajaaaaa
Sprayen voor ongedierte of sprayen voor iets anders, Marijke? Bij mij staat er met grote letters GEEN VERDOVING op mijn status bij de tandarts... Het is nu nog mooi weer buiten, maar vanmiddag wordt het weer bagger hoorde ik
sprayen voor ongedierte/insecten.. aangezien wij buitenaf wonen wil er nog weleens een vlieg (lees veel vliegen) of spinnen binnen komen. Die gaan dood zo gauw ze binnen zijn. Hoef ik ze alleen nog maar op te stofzuigen.
hahaha bij mij staat alleen maar ''GEEN IBUPROFEN'' Bij de ta
Sim
Geplaatst: 25-04-12 09:04
_Noor schreef:
Bij mij staat er met grote letters EXTRA VERDOVING
Ha ha! Bij mij ook. Liever een paar kleine prikjes dan zenuwpijn.....
@ Kris ik zal als ik jou was echt gaan! Als het een ontsteking is, kan die zich heel snel uitbreiden! Ervaringsdeskundige hier @ MM heerlijk al die vliegen zo dood! Hoef ik er niet met m'n electrische vliegenmepper achteraan
Zo ontbijten, aankleden en naar Max! Ti's super zonnig hier dusssss weer naar buiten!
MargreetW
Geplaatst: 25-04-12 09:16
muts_marijke schreef:
@ Margreet ik vind jou helemaal geen type ''angsthaas'' voor de TA.
Jij/jullie moesten eens weten voor wat en wie ik allemaal bang ben.
AntheaV
Geplaatst: 25-04-12 09:24
Goedemorgen! Gister springles gehad, ging erg goed. Ze was in het begin een beetje te fanatiek, maar daarna kon ik haar heel fijn rijden. Heb echt lekker gesprongen
Vief: Wat een geweldige opening!! Sanurie: Ik zou het wel lekker vinden, nu hoef je hem minder te delen Sann: Wat gaaf dat je misschien naar Badminton gaat! Ik wil ook heel graag, denk dat het voor volgend jaar echt op de planning komt
goeiemorgen! MM lekker goedje, maar ze hoef je de spinnen in elk geval niet meer dood te maken en kruipen ze de stofzuiger ook niet meer uit.... Sannn gaaf! Ga je nu nog wel naar c'ray? Kris *au*
Gisteren was geen baalavond hoor, alleen dat Edge zo kliert momenteel is niet zo leuk, maar komt ook wel weer goed. Vanmorgen heeeeerlijk uitgeslapen samen met mijn vriend, lekker hoor! Normaal staan wij zelden tegelijk op, dit was echt een relaxte ochtend zo zonder wekker en zonder gehaast, heerlijk! Nu begint er wel een druk programma, de hoefsmid komt zo en daarna nog veel te doen, dus ik ben weg! tot vanavond, dan lees ik ff goed bij.
de vogeltjes gaan zo lekker te keer buiten! Heerlijk, daar kan ik altijd een beetje blij van worden. Ze hebben onze vogelhuisjes ook "gekraakt", dus over een poosje zien we vast de vlieglessen van de kleintjes. Een pimpelmezenpaartje en een koolmezenpaartje, dus een gemeleerde samenleving hier in de tuin. En maar hopen dat die kleintjes niet naar beneden lazeren....... Het is best lekker buiten, maar de lucht ziet vrij dreigend.. hopelijk houden we het droog tot in de middag. Gisteren regende het zo verschrikkelijk had tijdens de les van "jongste", dat je sneller nat werd dan onder de douche. Allemachtig wat een water, en het viel echt recht naar beneden. "gelukkig" mocht ik op de fiets mee, in het kader van de verkeersmakheidtraining, en ik was dus net zo nat....... Leuke test voor de buitenwedstrijden; peerdje gaat meer en meer lopen sjouwen, en gaat niet met z'n kont naar de wind draaien of zo. Daar hebben we er al een paar van gehad, waarvan 2 stuks waarbij je rustig af kon melden als het regende. Echt waardeloos. Maar deze dus niet.
AntheaV
Geplaatst: 25-04-12 10:00
Texelse: Balen dat je door de regen moest op de fiets. Volgens mij voorspellen ze voor vandaag ook weer flinke buien, iig vanmiddag/vanavond
Ja hoor, dat hebben we vanmorgen al besloten. De pony's blijven buiten, en dan kan Jer naast BB. Die pony's smelten niet. En als het al heel idioot gaat, dan kunnen we die 2 ook nog op de postweg zetten, of heel snel BB z'n "paleis" even halveren.
Eef_Bam
Geplaatst: 25-04-12 10:05
Goedemorgen. Sann: Balen van je sciptie elke keer! Sanurie: Ik zou juist blij zijn als ik jou was, maar goed ik vind het al moeilijk om te delen met mijn moeder die eens in de zoveel weken een keer rijd op "haar paard" . Mm: Hoe lang mag je niet naar binnen? Texelse: Klinkt leuk al die krakers . Ik ben totaal niet bang van de tandarts, ben alleen al 1,5 jaar niet geweest, ben dor de vorige "ontslagen" vanwege veelvuldig te laten komen (niet alleen ik maar ook mijn zusjse ). Toch maar eens een nieuwe zoeken.
Ik heb zo autorijles en ga dan snel Bam doen, schijnt rotweer te worden vanmiddag.
_Noor
Geplaatst: 25-04-12 10:11
Fijn Margriet! Ik vrees ook voor mijn les vanmiddag, Evie...