Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
riannhuh schreef:Gefeliciteerd met je kampioenschap Rosa!
Super voor de eerste cross van je knol Mirthe
Vervelend dat je paard zo uit het niets omdraait vief
He gelukkig, ik ben tenminste niet de enige sukkel die de bocht naar de waterbak haalde lees ik wel haha
Dressuur inrijden ging niet zo lekker, anderen reden mij in de weg, ik reed anderen in de weg, paard was weer bang voor andere paarden... Liep nog heel erg uit, beetje jammer. Proef ging redelijk, 170.
Springen was ie een beetje overenthousiast waardoor we een balk hadden. Met de cross had ie er ook zin inHij ging als een speer en na de boom voor het water gingen we zoefff de bosjes in
en foutloos gefinisht
dus weer 2 wp erbij
Ik lees nu pas dat jij helemaal geen weigering aangerekend hebt gekregen terwijl ik op bijna dezelfde manier de bosjes inging alleen jij rechts en ik rechtdoor het alternatief in en weer terug.... ontzettend raar
voor foto van picknick tafel.
. Dressuur liet ze zich heerlijk rijden en kon ik haar er mooi doorheen loodsen wat goed was voor 185 punten, wat naar later bleek dus best wel goed was in mijn ring 3.... Springen hielp zij mij wat mee in het ritme en was ik wat huiverig en onzeker voor de springbodem maar ze liep zeer strak erdoorheen. De cross.....
daar knalden we letterlijk als een team doorheen. Ik heb genoten. Grandioos gewoon.....
, ze wil wel erg hard dus heb op een aantal punten wel wat achterover gehangen om haar te remmen, want ik wilde wel een beetje mijn rem controleren, die is toch wat zwak met het bit wat ze nu draagt, dus daar moet ik even wat in gaan uitproberen wat daar het beste voor is, want dat mag niet zo blijven. Een 5e plaats bleek voor ons...
Ik heb echt een topweekend gehad !!!!!!!!!

Hele auto álles eruit, 4 man in de auto aan het zoeken, maar hij lag er echt niet
We hebben idd ook gelijk de garage gebeld!