[SGW] Verslagen Westerbork

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: Verslagen Westerbork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 20:59

Dan gauw je ouders overhalen voor een paard! Pony geef je aan je zusje. hihi :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:02

Zusje is de pony ook al een poosje zat eigenlijk en er was al besloten hem te verkopen. Ik ga er in ieder geval niet meer op, ben er helemaal klaar mee.

Ze zouden me met liefde een paard erbij geven, maar 'zomaar' een paard erbij kopen gaat helaas niet. Eerst maar eens kijken of iemand nog een paard heeft staan, of meerderen. Vriendin tipte me laatst al een stal waar ze nog ruiters zoeken, misschien daar toch eens langs gaan.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:04

@mirthe dat is dhr schuiling. Ik deed dat het wel een juiste beslissing is om te stoppen bij de pony's. Jammer dat hij jou liet zitten..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:11

Nina, schrikken zeg. Gelukkig is het niet ten koste van het vertrouwen gegaan.
Jantine, goed gedaan! En bedankt voor het duimen ;-)
Mirthe, jammer hoor...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:13

Haha, het heeft geholpen toch Noor! Ik dacht eerst, ze weet niet wie ik ben , je keek zo van... uhm wie ben jij :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:15

Had geen bril op hihi.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:15

haha geeft niet. Te paard is vaak herkenbaarder dan naast het paard!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:19

Ik baal vooral dat mijn heerlijke gevoel van gisteren over Beau weg is, want ik ben echt trots op Beau.
Het is niet dat ik boos ofzo ben, maar ik ben gewoon zooo teleurgesteld in de Vos. In de training doet hij alles. Ik kreeg heb in de cross nieteens bij hindernis 2 in de buurt in eerste instantie. Uiteindelijk tot de spoorbomen gekomen. Bij 4 sloeg hij rechtsaf het paadje in wat ook als stop werd gezien en toen ik hem weer ervoor had sprong hij 4, 5 en 6 heel ruig.

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:23

@mirthe: Ben je ontzettend dankbaar voor jullie hulp. Paard wou inderdaad na alle ellende de trailer niet meer op.
De auto stond vast in de modder. En ik was met mijn hersenschudding niet in staat om er een oplossing voor te verzinnen.
Hoe blij ben je op zo'n moment met mensen die je helpen alles weer op de rit te krijgen.

Paard heeft één been dik, maar loopt er niet anders om. Mijn hoofd zal ook wel weer bijtrekken. En een goed moment om
eindelijk eens een fatsoenlijke helm te kopen. Heb zo'n goedkope van piepschuim met luchtgaten, maar kan precies voelen op mijn
hoofd waar piepschuim zat en waar niet... :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:31

hahaha mirthe .. Slimpie. We moesten achterwaarts eruit en waren al blij dat we gleden/reden. Was geen grip om harder te gaan.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:34

Graag gedaan hoor! Beau heeft weer een nieuw vriendje.
Neem je hersenschudding maar wel echt serieus want dat heb ik niet gedaan, ik loop bijvoorbeeld nog 3x per dag tegen dezelde dichte deur op.
Inderdaad een goede reden voor een nieuwe cap!
Ik heb je krukje ook nog, maar dat komt wel goed.

Marijke, ik was toen net weer bij de trailer. Jullie kondeb tenminste zelfstandig van het terrein... Wij niet :+

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:48

zo hier ook nog maar even mijn verslagje.
dressuur dus net als jantine niet al te beste punten. En dan na een flinke hagel/regen/onweers bui. 167 punten dus.
voor het springen kreeg ik al wel de kriebels omdat het gewoon echt glad werd. met losspringen was ol zo knettergek en sprong super hoog. pa zei die voelt zo wel dat het glad is dan houd hij zich wel iets in. maar nee hoor. helaas 1 balkje maar ben super tevreden.
starthok steigerend uit. en alles ging zo makkelijk. helaas bocht naar waterbak toe iets te rustig genomen en daardoor een stop op de boom voor het water. Maar daarna ging het weer lekker.
al met al super tevreden. en ol liep nog stuitend na de trailer toe.

wij zijn wel zelf van het terrein af gekomen. hebben alleen paard eruit gehaald zodat het niet zo zwaar is in die blub.

voor iedereen waar het niet zo ging :(:)
voor die gene waar het wel goed ging +:)+

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:49

Heb even een beetje snel bijgelezen maar reageer morgen wel uitgebreider op jullie ;)
Hier mijn verslagje: dressuur 180, springen één balkje en even verkeerd gereden (lekker stom), dus 8 strafpunten. Cross foutloos, dus daar was ik super tevreden mee :D Ben weer helemaal terug op niveau gelukkig.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:54

Super Rosalie! Wat een fijne start zo! enne, degene die jullie hadden uitgekozen (roze halsband?) is definitief voor jullie

Mendy, balen van die stop op de boom!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:02

Goed zo Mendy!

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:28

Weten jullie trouwens bij welke hindernissen de hindernisjury's voor de b paarden op zaterdag zaten? :)

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:28

riannhuh schreef:
Gefeliciteerd met je kampioenschap Rosa!
Super voor de eerste cross van je knol Mirthe ;)
Vervelend dat je paard zo uit het niets omdraait vief

He gelukkig, ik ben tenminste niet de enige sukkel die de bocht naar de waterbak haalde lees ik wel haha :P

Dressuur inrijden ging niet zo lekker, anderen reden mij in de weg, ik reed anderen in de weg, paard was weer bang voor andere paarden... Liep nog heel erg uit, beetje jammer. Proef ging redelijk, 170.
Springen was ie een beetje overenthousiast waardoor we een balk hadden. Met de cross had ie er ook zin in :D Hij ging als een speer en na de boom voor het water gingen we zoefff de bosjes in ;) en foutloos gefinisht *\o/* dus weer 2 wp erbij :D

:oo :oo :oo Ik lees nu pas dat jij helemaal geen weigering aangerekend hebt gekregen terwijl ik op bijna dezelfde manier de bosjes inging alleen jij rechts en ik rechtdoor het alternatief in en weer terug.... ontzettend raar >;)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:33

Noor @ goed gedaan!!! doe me even je mail PB-en.. ;) voor foto van picknick tafel.
Tody @ extra dikke knuffel voor jou, ik hoorde al over de omroep dat jij niet ging starten en dacht echt...huh??....hoorde later al van Evony hoe het een beetje zat.

Verder iedereen even bijgelezen top gedaan allemaal en voor de minder verslagen een dikke knuffel.

Ik ben helemaal super blij.. *\o/* . Dressuur liet ze zich heerlijk rijden en kon ik haar er mooi doorheen loodsen wat goed was voor 185 punten, wat naar later bleek dus best wel goed was in mijn ring 3.... Springen hielp zij mij wat mee in het ritme en was ik wat huiverig en onzeker voor de springbodem maar ze liep zeer strak erdoorheen. De cross..... <3 daar knalden we letterlijk als een team doorheen. Ik heb genoten. Grandioos gewoon..... :D , ze wil wel erg hard dus heb op een aantal punten wel wat achterover gehangen om haar te remmen, want ik wilde wel een beetje mijn rem controleren, die is toch wat zwak met het bit wat ze nu draagt, dus daar moet ik even wat in gaan uitproberen wat daar het beste voor is, want dat mag niet zo blijven. Een 5e plaats bleek voor ons... :j Ik heb echt een topweekend gehad !!!!!!!!! ;)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:45

DyonS: zaterdag zat hoekstra bij hindernis 7, de slagboom. Andere weet ik helaas ook niet..

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:59

Xsiep: dat met de auto hebben wij ook gehad (in heino) en wij hadden er ook geen trekhaak aan. Daar waren ze zo slim om de handleiding van de auto erbij te zoeken en daar stond in waar de trekhaak zat. Deze bleek ergens helemaal onderin de kofferbak te zitten, dus misschien bij jullie ook wel ergens.
Mistid: wat jammer dat vos zo lastig deed -O-
bianca1980: super goed, met je nieuwe paard toch?

Verder veel goed verslagen, gefeliciteerd met winstpunten en prijzen

Weet iemand trouwens wie er gister bij de B-paarden foto's heeft gemaakt? Ik kan niks vinden

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 07:33

Wij hebben in Barchem gestaan zonder sleepoog. Zat er ook echt niet bij, en ook de krik bleek bij inspectie te ontbreken. De auto was redelijk nieuw, en gekocht bij Pon in Barneveld, maar we al 1,5 jaar geleden. We hebben contact opgenomen en kregen het keurig, kosteloos, nabezorgd.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 07:47

Onze pin ligt nu altijd op een plekje in de kofferbak dat we hem zo kunnen pakken. eerste keer kostte ons ook gigantisch zoeken. toen lag hij onder de voorstoel.

wij konden met onze bus net niet zelf eruit komen. laatste 12 meter nog gesleept.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 07:52

Wij moesten vorig jaar op Texel eruit worden getrokken, ook geen sleepoog te bekennen maar ook niet iets waar hij eventueel aan vastgemaakt kon worden. Boekhe had het wel over edn trekoog achter de bumper, maar ja dat konden we dus niet vinden. Gelukkig was er een andere amazone wiens vader? ook zo'n auto had. Blijk je dus de helft van de voorbumper eraf te kunnen halen en daar zit dan een trekoog achter.
Maar ik vind het eigenlijk maar niks dat gesleep uit de prut.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:47

We hadden ook gelijk de handleiding erbij gepakt, die zei dat hij in de achterbak, in de dubbele bodem zegmaar in het gereedschapskistje moest zitten. Nou echt niet dat er zo'n kistje lag hoor :P Hele auto álles eruit, 4 man in de auto aan het zoeken, maar hij lag er echt niet :j We hebben idd ook gelijk de garage gebeld!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:48

xSiep, dan geloof ik dat ik jullie nog heb zien staan. Wilde eerst ook onze pin aanbieden, maar hoorde jullie al zeggen dat er meerdere geprobeert waren.