[SGW] SGW Snorrewind 20 mei - voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mireilledons

Re: SGW Snorrewind 20 mei - voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:41

Zelfs ik kan met mijn 1 uur en 3 kwartier reistijd nog op een christelijke tijd van huis! En ook nog genoeg tijd om na de dressuur de cross te lopen. Nu dan vooral gaan hopen dat de regen die hier al uren valt de laatste zware regenval is voor dit voorjaar!

De foto's die ik tot nu heb gezien zien er echt super leuk uit. Zaterdag nog even lekker trainen bij Rob in Ede.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 23:16

Volgens mij houden ze bij Snorrewind wel van uitslapen :D

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 06:44

Woooww, ik kan uitslapen. Super tijden!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 07:54

Voor mij ook heerlijke tijden voor op mijn verjaardag! Lekker pas om kwart over 2 dressuren en pas om half 5 springen, super!! :)

Over dat ring 3 52 deelnemers had viel mij ook op. Zou ook nog kunnen dat ze daar nog niet ring 1 en 2 in hebben gemengt, want anders vind ik het opeens niet zo leuk meer...
Hoop idd dat ze dat nog aanpassen :j

kruimeltje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:45

Ik start ook wordt mijn tweede cross, voige week in Castenray mijn debuut gemaakt.
Zat tijdens de dressuur al te zenuwen voor de cross. :D
Vond het best heftig voor de eerste keer. Bij H8 stuur kwijt en niet meer overheen te krijgen.
Moest ook aan zoveel dingen tegelijk denken, en daarbij red mijn paardje mij niet zomaar dusss hele ervaring vond het super gaaf, helaas niet uitgereden maar we gaan er voor in Markelo.
Dat filmpje is dat de B cross van vorig jaar?
Zag er twee puntjes in zitten! vind het wel kleine puntjes of ligt dat aan mij?(zit me nu al weer druk te maken hihi, ja niet doen weet ik!!)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 21:20

was idd B paarden vorig jaar :)) Puntjes waren niet heel groot (dat is dan ook de reden dat ik bij beide de vlag eraf geschopt heb :+) maar voor mijn gevoel vorig jaar best hoog. Moet zeggen dat mijn referentiekader het afgelopen jaar ook wel wat veranderd is, vind ze nu best prima :)

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:33

Waren ook niet zo hoog, maar ik sprong ook goed op de zijkant want ik knalde ook met mijn voet tegen het vlaggetje aan :))

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 07:38

Ik vond ze er op het filmpje juist heel laag uitzien :P
Wel heel leuk dat er puntjes in zitten! Die kom je toch niet zo vaak tegen in de B

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 12:35

Wat een vreemde startlijsten, hier kan ik de logica echt niet in vinden! Waarom begint ring 3 om 8.30?? terwijl ok deze makkelijk om 11 uur had kunnen beginnen....

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 12:38

De route van de cross zou trouwens dit jaar wel anders zijn. Meende mij te herinneren dat iemand zei dat vorig jaar de cross pas begon toen de dressuur was afgelopen omdat het langs elkaar liep, maar dat is dit jaar niet zo.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:30

Misschien hebben ze niet meer ringen, dat een groep al eerder moet beginnen? Zou het anders ook niet weten

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:40

Heleen ik denk niet dat de route heel veel anders is..

Vorig jaar ging de cross ook wel degelijk langs de dressuurringen, ze hebben er toen alleen voor gezorgd dat veel combinaties dressuur konden starten zonder dat er langs hun heen werd gecrosst. Daarom begon de cross ook pas laat en dat is dit jaar weer het geval :j Echter waren er wel wat combinaties uiteindelijk die de dressuur in moesten terwijl er al gecrosst werd.

Had al even naar mijn tijd gekeken en ik kan gelukkig nog net starten in de dressuur voordat de cross begint :P Anders gaat het denk ik wel wat minder lekker.. Als er achter je ring op een cross fluitje gevloten wordt dan baal je wel, want de meeste paarden kennen het geintje al wel ;) Ik weet niet of je op het filmpje van MIR kunt zien waar de dressuur ringen lagen maar die zaten bij 1 en 2.. en waar je het bos weer uitkwam naar 7, je hebt er dus zeker last van als je moet dressuuren als de cross gestart is.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 13:57

Ah oke. Ik begreep dat de dressuur helemaal afgelopen was :+

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:44

Valyra, moeten dan niet de pony's crossen (bij jouw dressuurtijd)? :+

Ik hoop echt niet dat de cross langs de dressuur gaat. Vorig jaar in Vasse meegemaakt, en er was in de proef bijna niks meer mee te beginnen, omdat er precies in 1 hoek ook nog een hindernis stond...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:48

Never_Mind schreef:
Valyra, moeten dan niet de pony's crossen (bij jouw dressuurtijd)? :+

Die pony's had ik ook over het hoofd gezien :+ Dacht dat ik ook voor de cross aan dressuurde, maar dat is dus niet zo

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:04

Nevermind en Anthea NEE!! :') Balen!! 8)7
Ik keek inderdaad op mijn mobiel dus misschien dat ik daarom dat andere tabblad niet heb gezien :')
Nouja dan wordt het een actieve dressuur proef met iets meer spanning :P Misschien werkt het ook wel positief haha, met inrijden heb je de tijd om de eerste gekte er dan even uit te rijden }> ~~}>

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:07

hoi ik rij ook in markelo maar dan bij meenderinkboer

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:08

Het is een hele andere startlijst, dus het is niet zo gek dat je het over het hoofd zag :j

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:10

Never_Mind schreef:
Het is een hele andere startlijst, dus het is niet zo gek dat je het over het hoofd zag :j

:)* haha dat kan ook!
is er zaterdags geen cross dan??

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:12

Never_Mind schreef:

Ik vond eerst ook al dat de cross pas zo laat begon :+

Ach bij die van mij maakt het denk ik niet uit. De dressuur zal sowieso wel prut zijn. Ze heeft een ernstig concentratieprobleem en dan is zo'n B proefje niet het meest handige. Dus een paar langscrossende paarden die voorbij komen, kunnen er dan ook wel bij :P

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 15:13

Nee is alleen zondags.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:34

Bij mij is sowieso dressuur ook al prut (laatste 2 crossen beide keren als laatste geëindigd :+ ), maar het begint net wat beter te gaan, dus dan helpen die langscrossende paarden niet echt mee...

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:30

Ik sta 10de.... Ben er bang voor. :=

cillusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 20:47

Iedereen uitslapen,.... wij niet! Ze beginnen voor de verandering laag; maar gelukkig 'pas' om een uur of 10 dressuurrijden! Houd wel in dat we toch om een uur of 6 weg moeten rijden, errug vroeg. Mocht er nog iemand zijn die hindernisfoto's maakt vrijdag dan zien we ze graag! Maar, die kans is klein denk ik als de paarden zo laat crossen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:18

Wel lastig inderdaad dat de pony's al crossen terwijl ik nog dressuur moet rijden maar ja ook dat moet ze maar leren