Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Puntjes waren niet heel groot (dat is dan ook de reden dat ik bij beide de vlag eraf geschopt heb
) maar voor mijn gevoel vorig jaar best hoog. Moet zeggen dat mijn referentiekader het afgelopen jaar ook wel wat veranderd is, vind ze nu best prima

Echter waren er wel wat combinaties uiteindelijk die de dressuur in moesten terwijl er al gecrosst werd.
Anders gaat het denk ik wel wat minder lekker.. Als er achter je ring op een cross fluitje gevloten wordt dan baal je wel, want de meeste paarden kennen het geintje al wel
Ik weet niet of je op het filmpje van MIR kunt zien waar de dressuur ringen lagen maar die zaten bij 1 en 2.. en waar je het bos weer uitkwam naar 7, je hebt er dus zeker last van als je moet dressuuren als de cross gestart is.

Balen!!

Misschien werkt het ook wel positief haha, met inrijden heb je de tijd om de eerste gekte er dan even uit te rijden
Never_Mind schreef:Het is een hele andere startlijst, dus het is niet zo gek dat je het over het hoofd zag
), maar het begint net wat beter te gaan, dus dan helpen die langscrossende paarden niet echt mee...