Die website gaat me trouwens niet snel genoeg, ik maak wel gewoon een nieuw besteltopic aan, anders wordt het weer zo'n trage bedoening, vorige keer duurde het al bijna een jaar voordat alles eindelijk rond was en ik wil het dit keer toch wel iets sneller doen .
Dus ik zal zo de link even hier neerzetten en in de SGW topics ook, dan kunnen jullie daar weer bestellen, vragen kunnen jullie hier stellen.
Jippie een besteltopic! Super gedaan Hypolyte. Wacht even met bestellen softshell op jouw melding over de kwaliteit Voor nu twee polo's met lange mouw. Hopelijk vallen ze niet al te klein.
bianca1980
Geplaatst: 25-04-12 23:56
Die Polo lange mouw is dus in een kleur te bestellen en die softshell toch ook??is het enige verschil overigens tussen de Seatlle Polo en de Baltimore Polo de taillering ?? ze zien er nl identiek uit ook beiden katoen. De fleecevesten en polo korte mouw is dan enkelt blauw of zwart ??
Ik weet dat ik de vorige keer met de fleece vesten spaak ging met de maat (volgens mij had ik toen S..??), die bleek voor mij toch te krap, is het mogelijk dat we een maten tabel van dat bedrijf krijgen ?? zoals lengte en tailleomvang en zo ??schouderbreedte of iets ??
Ik vind een softshell wel lekkerder denk ik, zeker als ik bekijk hoe vaak ik mij eigen polo aan heb gehad van nargrags op mooie cross dagen dat is nihil geweest. Een fleecevest of softshell is wel relaxter denk ik .....
Niet leuk Moootje, dan baal ik dat het maar tot mt xl gaat. @ BVW ik wil terug naar mijn gewicht van 3 jaar geleden Was voor ik zwanger werd ook al te dik. Wil nu weer naar 75 - 78 kilo
Ik wil nooit dat het strak zit Mooo vind dat verschrikkelijk. Moet ruim zijn.. Zal ik dan toch voor een heren maat gaan... die zijn altijd wijder
Mootje
Geplaatst: 26-04-12 16:17
Ik heb nu net een nieuwe slazenger heren-bodywarmer in de maat L (krijgertje van de zaak) liggen en voor een appelfiguur is hij perfect. Ik met mijn B-cupje en brede heupen krijg aan de onderkant de rits niet dicht en verzuip ik erin van boven